(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Discovery Romania a lansat un „pitch” mai putin obisnuit. Prima editie a Competitiei de Scurtmetraje Documentare Discovery, invita agentiile locale de media sa concureze pentru sansa unica de a-si vedea productiile proprii difuzate pe Discovery Channel. Potrivit reprezentantilor Discovery, 12 agentii media din Romania au acceptat deja invitatia, si se lupta in prezent pentru premiul cel mare.
“Aceasta competitie este conceputa special pentru agentiile de media, deoarece am dorit sa le implicam efectiv in realizarea unui documentar Discovery Channel si sa le aratam care sunt valorile de brand ale acesui post”, a spus Vlad Tudosie, Director de Vanzari Publicitate pentru Romania.
Inainte de a incepe efectiv filmarile, toate echipele participante la acest proiect au fost instruite de experti Discovery Networks in cadrul unui workshop special. Astfel, participantii au avut sansa de a cunoaste o parte din know-how-ul procesului de realizare a documentarelor, fiind instruiti de Lisa Weinbrenn, Head of Development & Production EMEA in cadrul Discovery Networks EMEA.
Conform reprezentantilor canalului, documentarele de scurt-metraj vor fi evaluate de reprezentanti ai Discovery Networks EMEA, Discovery Romania si experti din industria de film locala. Echipele castigatoare vor fi anuntate in luna septembrie, in cadrul Galei de Premiere, fiind recompensate cu camere de filmat digitale. Cele mai bune productii, care intrunesc criteriile Discovery Channel, au sansa de a fi difuzate pe Discovery Channel, in Romania.