La nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, emisiunea de la Pro TV a inregistrat 6.9 puncte de rating si 20.7% cota de piata (market share).
adplayers. info
1 din 5 romani, in publicul comercial, s-au uitat la Romania, te iubesc, la Pro Tv, unde reportajul semnat de Alex Dima, corespondent special Știrile Pro TV, a facut o analiza a conditiilor in care se poate skia in strainatate si a conditiilor din Romania
La nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, Romania, te iubesc!, a obtinut 6.9 puncte de rating si 20.7% share. Pe intreg intervalul de difuzare, intre 18:01 – 18:58, emisiunea a fost urmarita, pe toate categoriile de public, de un numar de 780.000 de telespectatori.
Exista viata dupa cutremur - Lectia japoneza
Pe 4 martie se implinesc 40 de ani de la cutremurului devastator din 1977 din Romania. Duminica viitoare, pe 5 martie, Rares Nastase, pregateste un material menit sa atraga atentia asupra efectului devastator pe care ar putea sa il aiba un cutremur de magnitudine mare in Romania, luand ca model Japonia – o tara lovita constant de seisme.
„Am filmat in mai multe orase din Japonia, unde am stat 10 zile si ne-am intors cu peste 30 de ore de filmari brute, in care am surprins in mare parte tot ce inseamna pregatirea unei natiuni pentru un dezastru mare”a declarat Rares Nastase.
„Am impartit seria de reportaje in doua teme mari. Prima se refera la pregatirea populatiei, adica tot ce tine de scolarizare, constientizare pericol, aplicatii si normative care tin de siguranta oamenilor. A doua tema se refera la modul in care se construieste in Japonia, despre codurile in constructii, despre cercetare, vom vorbi si despre consolidarea cladirilor vechi, dar si despre control si tehnologii moderne din domeniul constructiilor. Toate, comparativ cu ce se intampla la noi”.
Reportajul lui Rares Nastase face parte din campania Știrilor Pro TV, Exista viata dupa cutremur – Lectia japoneza, care va debuta in aceasta saptamana si la Știrile Pro TV, de la ora 19:00
Mai mult in Media, TV,