1 din 3 romani din publicul comercial s-au uitat in 2017 dimineata si seara la Stirile PRO TV
Vineri, 05 Ianuarie 2018

Credit: Pro Tv / PR

adplayers. Iulian Toma

1 din 3 romani din publicul comercial se uita dimineata si seara la Știrile PRO TV, devenit, potrivit oficialilor postului, lider incontestabil de audienta in 2017!. Astfel, fata de anul precedent, 2016, in anul 2017 Știrile PRO TV de la ora 19:00 au avut o crestere de cota de piata de 4.3 puncte procentuale, PRO TV fiind televiziunea cu cea mai mare crestere pe acest segment orar.

In perioada 1 ianuarie – 31 decembrie 2017, programul principal de Știri al PRO TV, de la ora 19:00, a obtinut, pe segmentul publicului comercial, o medie* de audienta de 31,3% cota de piata si 8,8 puncte de rating, de peste doua ori mai mare decat televiziunea clasata pe locul secund.

Potrivit postului, in minutul de maxima audienta, pe 8 februarie 2017, la ora 19:38, cota de piata a atins 45.7 puncte procentuale la nivelul publicului comercial, iar la nivel national peste 3.2 milioane de romani au urmarit Știrile PRO TV.

Credit: Pro Tv / PR

Romania, te iubesc!, iLikeIT si Ce se intampla, doctore? le-au oferit romanilor si in 2017 editii in care au urmarit investigatii care au schimbat legi si mentalitati, de unde si-au cules toate informatiile necesare pentru un trai sanatos si pentru a fi la curent cu tot ce e nou in materie de tehnologie si gadgeturi.

Aproximativ unul din cinci romani au urmarit in 2017 si programele Romania, te iubesc!, iLikeIT si Ce se intampla, doctore?.  Romania, te iubesc!a inregistrat astfel o cota de piata de 19.8% si un rating de 5,7 iar Ce se intampla, doctore? a obtinut 20% cota de piata si 3,8 puncte de rating. Un pic peste performanta celor doua s-a situat si IlikeIT cu o cota de piata de 22% si rating de 3,5.

Mai mult in Media, TV


PUBLICITATE: