(adplayers, Iulian Toma) Chiar daca exigenta de jurat al festivalului il facea ieri pe Adrian Botan de la McCann Erickson retinut in a face o predictie in privinta castigarii unui premiu la Media, Biblioteca Digitala Vodafone a obtinut un leu de Argint (Silver Lion), potrivit unor surse adplayers prezente la festivalul de publicitate.
Contactati de catre adplayers, oficialii McCann Erickson prezenti la eveniment au confirmat performanta campaniei la sectiunea Media a competitiei mondiale.
Leul de Argint de la sectiunea Media intregeste astfel la trei, pana la aceasta ora, numarul de trofee castigate de agentia de publicitate McCann Erickson dar si de publicitatea romaneasca la cel mai ravnit festival de comunicare din intreaga lume.
Pana ieri, Biblioteca Digitala Vodafone a mai castigat la festivalul de la Cannes un Leu de Bronz (Bronze Lion) si unul de Argint (Silver Lion) al sectiunile Direct si Promo and Activation.
Mai mult in Cannes Lions, Festival
Mai citeste pe acelasi subiect:
Adrian Botan din culisele juriului Direct Lions. McCann Erickson: Lei de Bronz si Argint la Cannes.
McCann Erickson, Graffiti BBDO, GMP si Leo Burnett finaliste la Cannes Lions. Saatchi&Saatchi, finalista cu o campanie internationala.