Friesland Foods Romānia deruleaza īmpreuna cu Ogilvy Action o campanie in-store pentru Milli īn principalele orase din tara, desfasurata sub sloganul Ai grija de sanatatea familiei!
Compania Baumix a actionat īn judecata compania Henkel pentru īncalcarea drepturilor de proprietate intelectuala avānd ca subiect de atac  sloganul "pentru profesionisti" dar si designul si aspectul ambalajului
Pozitia IAA Romania referitoare la conceptul "Romania-Fabulospirit", propus de Ministerul Afacerilor Externe si Gav|Scholz & Friends este motivata de dezbaterea generata īn jurul elaborarii conceptului de comunicare, concept apreciat "o initiativa merituoasa, īn peisajul dominat de dezbateri sterile īn jurul branding-ului de tara, oricāte dezbateri cu caracter critic ar genera"
Wiesana s-a re-branduit un an
BrandTailors a finalizat īn luna februarie 2007 re-brandingul pentru Wiesana, proces de schimbare care a durat, potrivit companiei, mai mult de un an de zile, si care vine cu īndemnul "bucurati-va de gust!"
Alina Stanciu este Business Director la Ogilvy Public Relations
Potrivit unor surse apropiate agentiei de relatii publice, Alina Stanciu (foto) s-a alaturat echipei Ogilvy ca Business Director al Ogilvy Public Relations, compania de relatii publice din cadrul Ogilvy Group Romānia
Dragos Novac spune ca "Roblogfest este despre cultul lui Novac"
Īn loc sa multumeasca Suporterilor RoBlogFest pentru audienta si promovarea gratuita a festivalului blogurilor, Dragos Novac - unul din initiatorii festivalului blogurilor, īntelege sa publice pe singurul blog cu referinte despre RoBlogFest ca AdPlayers vorbeste despre faptul ca "Roblogfest este despre cultul lui Novac"
Brand-urile aloca bugete importante publicitatii neconventionale
Wim Vermeulen(foto), Director of Digital Innovation pentru Ogilvy Group CEE este de parere ca brand-urile aloca īn ultimul timp bugete importante publicitatii neconventionale, consumatorii fiind din ce īn ce mai interesati de publicitatea participativa, comparativ cu cea pasiva
Creative Planning&Performance la Brandstak
Parte din grupul de marketing si comunicare local The Group prezidat de Zoltan Szigeti si Mihaela Nicola, agentia Brandstak condusa de Roxana Popescu Memetea a absolvit trainingul "Creative Planning & Performance" organizat de Ralf Langwost (foto) si Idea Management Institute
Starlink desfunda campania Bixtonim
Stefan Voloaca (foto)- Creative Director la Starlink – spune, pentru AdPlayers, ca "Spotul Bixtonim cu instructorul de miros este un remediu eficient īmpotriva atitudinilor "īnfundate" "
CERF se pregateste la C&J | A&H
Cohn&Jansen | Ashley & Holmes semneaza conceptul si vizualul campaniei "CERF te pregateste pentru viitor", care se va desfasura īn perioada februarie – mai 2007
 
PUBLICITATE: