Friesland Foods Rom�nia deruleaza �mpreuna cu Ogilvy Action o campanie in-store pentru Milli �n principalele orase din tara, desfasurata sub sloganul Ai grija de sanatatea familiei!
Compania Baumix a actionat �n judecata compania Henkel pentru �ncalcarea drepturilor de proprietate intelectuala av�nd ca subiect de atac sloganul "pentru profesionisti" dar si designul si aspectul ambalajului
Pozitia IAA Romania referitoare la conceptul "Romania-Fabulospirit", propus de Ministerul Afacerilor Externe si Gav|Scholz & Friends este motivata de dezbaterea generata �n jurul elaborarii conceptului de comunicare, concept apreciat "o initiativa merituoasa, �n peisajul dominat de dezbateri sterile �n jurul branding-ului de tara, oric�te dezbateri cu caracter critic ar genera"
BrandTailors a finalizat �n luna februarie 2007 re-brandingul pentru Wiesana, proces de schimbare care a durat, potrivit companiei, mai mult de un an de zile, si care vine cu �ndemnul "bucurati-va de gust!"
Potrivit unor surse apropiate agentiei de relatii publice, Alina Stanciu (foto) s-a alaturat echipei Ogilvy ca Business Director al Ogilvy Public Relations, compania de relatii publice din cadrul Ogilvy Group Rom�nia
�n loc sa multumeasca Suporterilor RoBlogFest pentru audienta si promovarea gratuita a festivalului blogurilor, Dragos Novac - unul din initiatorii festivalului blogurilor, �ntelege sa publice pe singurul blog cu referinte despre RoBlogFest ca AdPlayers vorbeste despre faptul ca "Roblogfest este despre cultul lui Novac"
Wim Vermeulen(foto), Director of Digital Innovation pentru Ogilvy Group CEE este de parere ca brand-urile aloca �n ultimul timp bugete importante publicitatii neconventionale, consumatorii fiind din ce �n ce mai interesati de publicitatea participativa, comparativ cu cea pasiva
Parte din grupul de marketing si comunicare local The Group prezidat de Zoltan Szigeti si Mihaela Nicola, agentia Brandstak condusa de Roxana Popescu Memetea a absolvit trainingul "Creative Planning & Performance" organizat de Ralf Langwost (foto) si Idea Management Institute
Stefan Voloaca (foto)- Creative Director la Starlink � spune, pentru AdPlayers, ca "Spotul Bixtonim cu instructorul de miros este un remediu eficient �mpotriva atitudinilor "�nfundate" "
Cohn&Jansen | Ashley & Holmes semneaza conceptul si vizualul campaniei "CERF te pregateste pentru viitor", care se va desfasura �n perioada februarie � mai 2007
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: