Friesland Foods Rom�nia deruleaza �mpreuna cu Ogilvy Action o campanie in-store pentru Milli �n principalele orase din tara, desfasurata sub sloganul Ai grija de sanatatea familiei!
Compania Baumix a actionat �n judecata compania Henkel pentru �ncalcarea drepturilor de proprietate intelectuala av�nd ca subiect de atac  sloganul "pentru profesionisti" dar si designul si aspectul ambalajului
Pozitia IAA Romania referitoare la conceptul "Romania-Fabulospirit", propus de Ministerul Afacerilor Externe si Gav|Scholz & Friends este motivata de dezbaterea generata �n jurul elaborarii conceptului de comunicare, concept apreciat "o initiativa merituoasa, �n peisajul dominat de dezbateri sterile �n jurul branding-ului de tara, oric�te dezbateri cu caracter critic ar genera"
Wiesana s-a re-branduit un an
BrandTailors a finalizat �n luna februarie 2007 re-brandingul pentru Wiesana, proces de schimbare care a durat, potrivit companiei, mai mult de un an de zile, si care vine cu �ndemnul "bucurati-va de gust!"
Alina Stanciu este Business Director la Ogilvy Public Relations
Potrivit unor surse apropiate agentiei de relatii publice, Alina Stanciu (foto) s-a alaturat echipei Ogilvy ca Business Director al Ogilvy Public Relations, compania de relatii publice din cadrul Ogilvy Group Rom�nia
Dragos Novac spune ca "Roblogfest este despre cultul lui Novac"
�n loc sa multumeasca Suporterilor RoBlogFest pentru audienta si promovarea gratuita a festivalului blogurilor, Dragos Novac - unul din initiatorii festivalului blogurilor, �ntelege sa publice pe singurul blog cu referinte despre RoBlogFest ca AdPlayers vorbeste despre faptul ca "Roblogfest este despre cultul lui Novac"
Brand-urile aloca bugete importante publicitatii neconventionale
Wim Vermeulen(foto), Director of Digital Innovation pentru Ogilvy Group CEE este de parere ca brand-urile aloca �n ultimul timp bugete importante publicitatii neconventionale, consumatorii fiind din ce �n ce mai interesati de publicitatea participativa, comparativ cu cea pasiva
Creative Planning&Performance la Brandstak
Parte din grupul de marketing si comunicare local The Group prezidat de Zoltan Szigeti si Mihaela Nicola, agentia Brandstak condusa de Roxana Popescu Memetea a absolvit trainingul "Creative Planning & Performance" organizat de Ralf Langwost (foto) si Idea Management Institute
Starlink desfunda campania Bixtonim
Stefan Voloaca (foto)- Creative Director la Starlink � spune, pentru AdPlayers, ca "Spotul Bixtonim cu instructorul de miros este un remediu eficient �mpotriva atitudinilor "�nfundate" "
CERF se pregateste la C&J | A&H
Cohn&Jansen | Ashley & Holmes semneaza conceptul si vizualul campaniei "CERF te pregateste pentru viitor", care se va desfasura �n perioada februarie � mai 2007
 
PUBLICITATE: