Editia din acest an va aduce 4 premii Epica d’Or la categoriile Film, Press, Outdoor si Interactive, spre deosebire de Epica 2006/2007, cand festivalul oferea doar doua astfel de distinctii
Interactiunea Brandurilor cu lumea digitala la IAA European Summit
„Intr-o epoca in care brandurile fac parte din experienta noastra, mediul interactiv al Internetului prezinta o oportunitate unica pentru consumator de a participa si chiar de a lua parte la dezvoltarea unui brand”, sustine Steve Garton, Global Head of Media la Synovate, care va sustine o prezentare la IAA European Summit, pe data de 27 septembrie 2007, la Palatului Parlamentului
Sister & Co promoveaza CSR 2007
Agentia de publicitate a conceput campania de promovare a conferintei internationale pe teme de Responsabilitate Sociala Corporatista CSR ’07, organizat de SAGA Business Community sub patronajul UN Global Compact si World Business Council for Sustainable Development
Pregatiri de Internetics 2007
Inscrierile la editia din acest an vor incepe in curand si se vor putea face pe noul site al competitiei online
Moderatorul CSR-ului la IAA European Summit
Diana Verde Nieto are o experienta profesionala ce include 13 ani in marketing si companii multinationale, incepand cu McDonald’s si Burger King in tara sa natala, Argentina, ca apoi sa se mute in Marea Britanie pentru a petrece urmatorii patru ani lucrand pentru BBC Worldwide Music
Presedinte si CEO JWT Canada; Tony Pigott vine la IAA Summit
Global Director pe Social Marketing prin ETHOS (divizia de CSR din cadrul JWT) si totodata Presedinte si CEO al JWT Canada, Tony Pigott (foto) vine la Bucuresti pentru a participa la conferintele dedicate CSR-ului
Managementul Crizei cu Razvan Ionescu (Evz) si Mihaela Nicola (Nicola Porter Novelli)
Prima editie a seminarului “Managementul Crizei” organizata de Evensys si Nicola Porter Novelli are loc pe 19 septembrie
Peste 1000 de oameni la Ursus Land
�P�na acum avem peste 1000 de participanti, si estimam ca vom avea peste 1.400 p�na la sf�rsitul programului de comunicare�, a afirmat pentru AdPlayers, Raluca Oltean de la Mercury360, agentia de publicitate  responsabila pentru conceptul, implementarea si productia evenimentului
Mercury360 a cucerit Coca-Cola Land
Proiectul Coca-Cola Land pentru promovarea estivala neconventionala Coca-Cola a fost c�stigat de Mercury360 �n urma unei licitatii la care, potrivit companiei, au mai participat si alte agentii
5000 EUR pusi la bataie pentru Corbis Award for Creative Photography
Competitia  �si propune sa rasplateasca cea mai buna fotografie creata pentru advertising si promotii �n 2006 si 2007, si recunoasterea rolului pe care �l are aceasta �n campanii de publicitate Print, Online, Promotion, Direct Mailing, Packaging si Outdoor
 
PUBLICITATE: