„Avem si o sesiune dedicata publicitatii, beneficiile publicitatii in print, ale creativitatii in presa scrisa, dar si tendintele in publicitatea online”, adauga Aura Iordan. „Vom discuta cat de mari sunt regulile si bugetele in publicitatea online, cat de mare este piata, cine face regulile in publicitatea online, cine sunt jucatorii, cum se vinde publicitatea online”
„Este primul nostru premiu la Euro Effie si in acelasi timp primul premiu pentru Romania”, a declarat pentru AdPlayers Razvan Matasel, Deputy Managing Director si Head of Planning al Leo Burnett Romania, agentie distinsa de curand cu un un Bronze Effie la competitia eficientei europene
Alo ... Internetics? Webstyler este nominalizata cu Basescu la Golden Drum Interactive
Webstyler este nominalizata la Golden Drum Interactive, cu ring tone-ul Alo 322? Vreau presedintele inapoi!
Fondatorul FutureLab - Alain Thys, vine pe 9 si 10 octombrie la Masterplan, eveniment de strategie si planning in marketing si comunicare, organizat de Evensys impreuna cu APG
Internetics recunoaste ca i-a murit Internetul
Perioada in care site-ul Internetics a intampinat probleme tehnice a coincis cu ultimele 2 zile de inscriere in competitii
500 autovehicule pe 50.000 metri patrati la SIAB 2007
Printre expozantii celui mai mare „showroom” auto din Romania - Salonului International de Automobile Bucuresti 2007, se regasesc 23 de companii auto ce expun 40 de marci, 10 companii de tunning prezente cu 50 de marci si 12 companii moto si ATV care prezinta 35 de marci
Cu cheltuieli mondiale de 388 Miliarde USD, comunicarea este inca neimpartasita
IAA European Summit Live: Future Ready MarketingTony Pigott, ETHOS JWT
Increderea sustine brandurile
IAA European Summit Live:" What Role Brands Can play in creating a sustainable world", Diana Verde Nieto, Founder, Clownfish
"Giving is the new Buying" Wally Olins
IAA European Summit Live: "Ethics & Economics", Wally Olins, Branding Guru
Ambient Media: "Surprinde Consumatorul" Daniela Krautzack
IAA European Summit Live: "Ambient Media - New Fashioned Ways to communicate to Oversaturates Consumers", Daniela Krautzack, MD, Magic Moments ( a MediaCom Unit)
 
PUBLICITATE: