Premierea Cresta Awards live, luni, 29 oct., 16:00
Din Romania au ajuns in finala Cresta Awards 2007 agentiile McCann Erickson si GMP, atat la sectiunea TV cat si la Print
Publicis castiga si la AD SPOT AWARD
Scopul festivalului este acela de a promova si de a rasplati o idee creativa care reuseste sa suplineasca lipsa unui buget generos
Proximity a luat Silver la DMA Echo Awards
Lucrarea premiata, “Minor Report”, reprezinta un proiect de Direct Mail inovativ, realizat de Proximity anul trecut pentru organizatia Salvati Copiii, in cadrul Festivalului Brazilor de Craciun
Castigatorii romani la Golden Drum
McCann Erickson, Ogilvy&Mather, Publicis Romania, GMP, Graffiti BBDO, Starlink, Starcom, Webstyler, Grey Bucharest sunt agentiile care au plecat cu premii de la editia din acest an a festivalului de publicitate
McCann Romania este Agentia Anului la Golden Drum, pentru a doua oara consecutiv
„Nu ne asteptam la rezultat, insa imi place ca facem munca buna si este si apreciata in continuare”, a declarat vineri seara, pentru AdPlayers, Adrian Botan - CEE Creative Director la McCann Erickson, vorbind despre castigarea trofeul Golden Rose pentru a doua oara consecutiv de catre McCann Romania
Internetics a dat afara magazinul cu buton de Emag.ro
Magazinul online Redatronic al carui buton de cumparare era identic cu cel de la Emag.ro a fost descalificat de organizatorii Internetics datorita neindeplinirii tuturor conditiilor de inscriere
Interesul foarte mare pentru temele abordate in cadrul seminarului de PR a facut ca din totalul de 30 de locuri disponibile pentru editia din 7 noiembrie, mai mult de jumatate sa fie  deja ocupate cu aproape doua luni inainte
Webstyler a luat primul premiu Interactive din Romania la Golden Drum
Agentia Online a castigat Silver Drum pentru  “Alo…322? Vreau presedintele inapoi!”, lucrare care a facut parte din campania online integrata pentru referendum a presedintelui suspendat Traian Basescu
Starcom a castigat Silver Drum cu Avon
Dupa un Silver la CannesLions, agentia Starcom a castigat si un Silver Drum cu campania Avon impotriva cancerului la san la “Festivalul Noii Europe”
Golden Watch pentru doua campanii McCann Erickson si Grey
Doua campanii McCann Erickson (Romania) si respectiv Grey (Bucharest) au fost premiate cu 2 ceasuri de aur la sectiunea campanii de publicitate
 
PUBLICITATE: