McCann Erickson, Ogilvy&Mather, Publicis Romania, GMP, Graffiti BBDO, Starlink, Starcom, Webstyler, Grey Bucharest sunt agentiile care au plecat cu premii de la editia din acest an a festivalului de publicitate
„Nu ne asteptam la rezultat, insa imi place ca facem munca buna si este si apreciata in continuare”, a declarat vineri seara, pentru AdPlayers, Adrian Botan - CEE Creative Director la McCann Erickson, vorbind despre castigarea trofeul Golden Rose pentru a doua oara consecutiv de catre McCann Romania
Magazinul online Redatronic al carui buton de cumparare era identic cu cel de la Emag.ro a fost descalificat de organizatorii Internetics datorita neindeplinirii tuturor conditiilor de inscriere
Interesul foarte mare pentru temele abordate in cadrul seminarului de PR a facut ca din totalul de 30 de locuri disponibile pentru editia din 7 noiembrie, mai mult de jumatate sa fie deja ocupate cu aproape doua luni inainte
Agentia Online a castigat Silver Drum pentru “Alo…322? Vreau presedintele inapoi!”, lucrare care a facut parte din campania online integrata pentru referendum a presedintelui suspendat Traian Basescu
Dupa un Silver la CannesLions, agentia Starcom a castigat si un Silver Drum cu campania Avon impotriva cancerului la san la “Festivalul Noii Europe”
Doua campanii McCann Erickson (Romania) si respectiv Grey (Bucharest) au fost premiate cu 2 ceasuri de aur la sectiunea campanii de publicitate
Graffiti BBDO a luat la Golden Drum marele premiu OpenAd cu o lucrare nepublicata: „Lucrarea castigatoare face parte din campania dezvoltata pentru brandul Yale, dar nu a putut fi publicata din motive legale. Speram ca pe OpenAd isi va gasi un brand si o tara in care sa poata fi vazuta”, spune Ema Prisca, Creative Director Graffiti BBDO
„Categoric nu”, a negat pentru AdPlayers, Cosmin Corcoveanu de la Publitz Media, proprietarul Parfumeria.ro, intrebat daca a stiut pana la Internetics de asemanarile intre propriul magazin online si Victoria’S Secret
Programate pentru toamna acestui an, „profesorii” de la Leo Burnett anunta amanarea „cursurilor” pentru imbunatatirea formatului
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: