Competitia internationala ce premiaza cele mai bune website-uri, lucrari de advertising interactiv, web mobile, online film si video, si-a extins inscrierile pana vineri, 25 ianuarie.
Agentia a intrat in clasamentul celor mai creative 50 de agentii din lume, principala contributie la aceasta pozitionare fiind adusa de campania de print pentru Maggi (cu executiile “Mount Rushmore”, “Jane”, si “Godmother”)
Fost CEO la General Electric, timp de 20 ani, sub conducerea lui Jack Welch valoarea de piata a companiei a crescut de la 13 miliarde USD la 400 miliarde USD
Sorin George Liurea, Copywriter la Ogilvy si Stefan Cristian Gutue, Copywriter la Brightness au castigat pentru a treia oara consecutiv concursul
In urma acreditarii, proiectul va fi prezentat public in cadrul Conferintei Globale IAA pe teme de educatie, care va avea loc la Washington DC, pe 6-7 Aprilie
Inscrierile la festivalul de publicitate New York Festivals au ca termen limita 14 ianuarie, in timp ce ultima zi de inscreri la AdPrint este anuntata 18 ianuarie
“N-am crezut nicio clipa ca vom castiga”, a declarat, pentru AdPlayers, Ioana Manoiu - Managing Partner GMP PR, vorbind despre premiul castigat la European Excellence Awards 2007
Agentia McCann PR a castigat European Excellence Award la categoria "Corporate Media - Company Brochure", cu proiectul "Cartea Zambetelor Coca-Cola"
Mmd Romania a castigat „Cea mai buna campanie” din Europa de Sud-Est la European Excellence Awards, pentru campania de PR a ING Fond de Pensii
Festivalului de eficienta Effie face si in acest an concurs pentru dezvoltarea creativa a campaniei de comunicare a editiei 2008, cu un premiu ce consta intr-un cec in valoare de 1,000 Euro
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: