Organizate de revista Piata (BPG) si Metro, Premiile Comertului Traditional recompenseaza anual cele mai bune astfel de magazine
Festivalul de publicitate patronat de UAPR si IAA anunta inscrieri intre 1 iunie si 31 iulie, iar lucrarile pot avea ca perioada de expunere 1 mai 2007 – 1 mai 2009, inclusiv cele care n-au participat in anii precedenti
Sub sloganul “Vreau in clasa a noua!”, World Vision a organizat pe 8 mai o intalnire spontana in 4 orase din tara sub denumirea de „flash mob”
Evenimentul ii are ca parteneri pe: GSK, Bayer Schering Pharma, Bayer HeathCare Consummer Care, Johnson& Johnson, Solvay Pharma, Dr' Reddys, Romastru, Torrex Chiesi, Banca Transilvania, Medcor, Segas
Agentia a asigurat servicii de consultanta sportiva si implementare pentru “Crosul Generatiilor”, competitie derulata miercuri, 29 aprilie, in Parcul Herastrau
Cu 44 de categorii structurate pe 5 mari sectoare, competitia internationala este dedicata exclusiv packaging design-ului a dat start inscrierilor intre 1 Mai si 12 Iunie
Fisk va sustine pe 22 mai workshop-ul “Marketing Genius”, in care va prezenta 50 de idei si tehnici de marketing pentru vremuri de criza si schimbare economica
Prezidat de Mihail Vartosu, cei 77 de membri ai juriului, seniori ai industriei pe care o reprezinta, vor vota sub termenii de confidentialitate si anonimat impusi de o declaratie semnata inaintea demararii procesului de jurizare
Indiferent cine urca pe scena, Client sau Agentia care inscrie cazul, (main agency in regulamentul Effie) castigatorul festivalului este Brand-ul si echipa din spatele acestuia, spune Victor Dobre, Director General, IAA si membru in comitetul Effie Awards Romania 2009.
Numirea si onoarea acordata lui Francine Cousteau vine odata cu anumite prerogative, printre care „promovarea Deltei Dunarii si interesele acestei regiuni la nivel european si international”
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: