Doi tineri jurnalisti romani, premiati de Comisia Europeana
 
McCann Suedia si Openhere Belgia in juriul ADOR 2009
 Juriul celei de-a opta editii a festivalului ADOR este completat de Johan Elsner (foto), Executive Creative Director, Vice President - Storåkers McCann, Suedia si Stijn Gansemans, Creative Director, Partner - Openhere, Belgia
RoDirect 2009, cu John Griffiths si Mark Earls, pe 9 septembrie
  Asociatia Romana de Marketing Direct ii aduce pe John Griffiths si Mark Earls la cea de-a 4-a Editie a Conferintei Internationale de Marketing Direct, pe 9 septembrie
200.000 EUR premii pentru educatie de la Fundatia Dinu Patriciu
  Fundatia Dinu Patriciu va acorda premii in valoare totala de   200.000 Euro pentru educatie
Leo Burnett a castigat cu Muzeul Antipa singurul premiu romanesc la Cannes Lions 2009
  Agentia de publicitate condusa de Ioana si Stefan Iordache a luat cu un proiect pentru Muzeul Grigore Antipa un Bronze Lion la sectiunea Media, categoria Travel, Entertainment & Leisure, singurul premiul romanesc pe langa doua nominalizari in Finala ale Grey (Outdoor Lions) si Arsenoaiei & Matasel ( PR Lions )  
Alexandrion: "Daca a fost inteles altfel, nu stiu ce sa zic. Imi pare rau"
„Am tinut sa clarificam ca succesul acestei marci nu a fost intr-o campanie. Cam acesta a fost mesajul. Daca a fost inteles altfel, nu stiu ce sa zic. Imi pare rau”,  Giury Eperjessy, Marketing Director, Alexandrion
Cannes Lions: "Facerea de bine" si continuarea de mama a festivalului
  La mai putin de o saptamana inaintea desfasurarii Cannes Lions, doar 10 organizatii din Romania erau confirmate ca ar urma sa participe la festivalul de publicitate ce va avea loc in perioada 21-27 iunie
Targul Bisericesc cumuleaza expozanti de 30-40 Mil. EUR
 Desfasurat intre 11 si 13 iunie la ROMEXPO cu o taxa de intrare de doar 3 lei, Targul Bisericesc organizat de Media SCAI atrage 5000 de oameni si 70 de expozanti care insumeaza cifre de afaceri de 30-40 milioane de euro
Scala JWT si Greenpeace la Act Responsible de la Cannes Lions
  Doua reclame print semnate de Scala JWT pentru Greenpeace au fost selectionate pentru a face parte din expozitia Act Responsible, din cadrul festivalului Cannes Lions
Festivalul Televiziunilor Locale si Producatorilor Independenti SIMFEST pe ultima suta de metri
  Ajuns la „sapte ani de acasa”, Ioan Ceausescu, organizatorul evenimentului, a afirmat pentru AdPlayers ca Festivalul Televiziunilor Locale si Producatorilor Independenti SIMFEST 2009 va avea mult mai multe evenimente
 
PUBLICITATE: