Buget de 17.000 EUR si profit de 2-3.000, la conferinta "Marketing In Direct"
 Organizatorii primei editii a conferintei de marketing direct spun ca nu castigul de 2-3 mii de euro I-a bucurat ci faptul ca la aveniment au venit in jur de 250 de oameni si ca nu au iesit in pierdere
"Imposibil de obtinut prin Advertising" John Griffits, la Marketing in Direct
 „Marketingul Direct va ofera CONTROL, si posibilitatea de a testa cantitati mici – imposibil de obtinut prin Advertising” a afirmat astazi John Griffits, la evenimentul Marketing in Direct care se desfasoara astazi la Clubul Diplomatic din Bucuresti.
Peste 250 de oameni vor "Marketing in Direct"
  Evenimentul de marketing direct care va avea loc miercuri, 21 octombrie la Clubul Diplomatic din Bucuresti, se vrea o alternativa a conferintei Rodirect, amanata de ARMAD pe ultima suta de metri in septembrie
Forum Invest il aduce pe Joschka Fischer la "Energy in Central & Eastern Europe"
  La evenimentul care va avea loc intre 2-4 noiembrie 2009, Athenee Palace Hilton Bucuresti, fostul Vicecancelar german promoveaza urgentarea proiectului Nabucco
More Than Pub vrea un altfel de Rodirect: "Marketing in Direct 2009"
  Cu un buget de 15-20 mii EUR atras predominant din sponsorizari, compania care trebuia sa organizeze Rodirect 2009 sub tutela ARMAD, vrea sa aduca in sala unei noi conferinte anuale „Marketing in Direct” o parte dintre cele mai relevante companii si in jur de 300 de oameni interesati de serviciile de profil din Romania
Inscrieri la Modulul I Scoala IAA, pana pe 25 septembrie
 Printre companiile care au inscris cursanti la Scoala IAA se numara Unilever, Pepsi, Hochland, Nestle, Ursus Brewries, Saatchi&Saatchi, Media Investment, Mercury 360, Odyssey, Publicis si altele.
John Balon: 600 de ore de zbor in balon, pentru evenimente
  Costul inchirierii unui balon care poate ajunge la 17 metri inaltime si 16 metri in diametru este de 650 EUR pe ora, "compania aeriana" John Balon face evenimente de zeci de mii de euro pe an
Agentia Retrasilor din Publicitate
  Cu primul juriu international din istoria competitiei, ADOR a aratat aseara unui public de 350-400 de oameni timp de 2 ore zeci de finalisti si premii, si nu in ultimul rand ca se poate si fara plictisitoarele trofee castigate la foc automat de aceeasi agentie
ADOR: La revedere Leo Burnett [2003-2007]- Agentia Anului 2009 este Graffiti BBDO
Dupa 5 ani de Agentia Anului Leo Burnett si o pauza de un an, ADOR 2009 revine cu o competitie la care au participat 350-400 de oameni
Headvertising aduce la Bucuresti intalnirea europeana a retelei Worldwide Partners
  Evenimentul care va avea loc pe 10 si 11 septembrie, reuneste capii agentiilor membre retelei Worldwide Partners, cu afaceri cumulate de miliarde de euro si agentii indepedente din care fac parte 92 de companii din 54 de tari 
 
PUBLICITATE: