Cu peste 19.000 de inscrieri anual, festivalul a a parut in Statele Unite in 1959, si mai s-a extins din 1965 la inscrieri internationale
Cu un buget anual cuprins intre 200.000 si 250.000 EUR, festivalul a inregistrat la editia de anul trecut un numar de 334 de lucrari intrate in competitie, in scadere cu aproape 25% comparativ cu 2008
„Munca noastra a avut ca rezultat dublarea volumului de clienti pe segmentul consumatorilor casnici”, a spus Ana-Maria Gate, Director de Marketing, La Fantana
Festivalul de creativitate in media mai inscrie lucrari doar pana la 5 februarie, si se va desfasura la Valencia (Spania) in perioada 18-20 aprilie
O parte din companiile de marketing si comunicare au intrat in vacanta chiar din aceasta saptamana
Cu o estimare in acest an de 318 Milioane EUR tranzactii online intr-o zi, cea mai aglomerata zi pentru cumparaturile pe internet a fost in ultimii doi ani, lunea, la inceputul lunii decembrie, estimata pentru 2009, pe 30 noiembrie
Dupa anuntul epuizarii biletelor la “Concertul Extraordinar de Craciun” pe 11,12,13 si 14 decembrie, organizatorii au mai programat un eveniment in ziua de 15
Asociatia Romana de Marketing Direct (ARMAD) in colaborare cu Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) organizeaza joi, 19 noimebrie evenimentul “Marketing direct si protectia datelor personale”
Editia 2010 va avea loc in perioada 25 - 28 martie 2010 la Bucuresti
Lucrarile pot fi inscrise pana la 20 ianuarie 2010, in 14 categorii: Billboard, Content & Contact, Design, Direct Mail, Hall of Fame, Innovative Media, Integrated Campaign, Interactive, Poster, Print, Radio, Television/Cinema/Digital, Strategic Communications/Public Relations, Student
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: