Festivalul de creativitate in media mai inscrie lucrari doar pana la 5 februarie, si se va desfasura la Valencia (Spania) in perioada 18-20 aprilie
O parte din companiile de marketing si comunicare au intrat in vacanta chiar din aceasta saptamana
Cu o estimare in acest an de 318 Milioane EUR tranzactii online intr-o zi, cea mai aglomerata zi pentru cumparaturile pe internet a fost in ultimii doi ani, lunea, la inceputul lunii decembrie, estimata pentru 2009, pe 30 noiembrie
Dupa anuntul epuizarii biletelor la “Concertul Extraordinar de Craciun” pe 11,12,13 si 14 decembrie, organizatorii au mai programat un eveniment in ziua de 15
Asociatia Romana de Marketing Direct (ARMAD) in colaborare cu Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) organizeaza joi, 19 noimebrie evenimentul “Marketing direct si protectia datelor personale”
Editia 2010 va avea loc in perioada 25 - 28 martie 2010 la Bucuresti
Lucrarile pot fi inscrise pana la 20 ianuarie 2010, in 14 categorii: Billboard, Content & Contact, Design, Direct Mail, Hall of Fame, Innovative Media, Integrated Campaign, Interactive, Poster, Print, Radio, Television/Cinema/Digital, Strategic Communications/Public Relations, Student
IAA Young Professionals organizeaza B(rand) Yourself, un seminar de branding personal la care vor participa Cristina Simion (Edipresse AS), Alexandra Olaru (Unilever SCE), Afrodita Blasius (Bridge Communication) si Diana Flutur (Odyssey Communication)
Campania “Soundproof City” realizata pentru noul Sony Ericsson Walkman a castigat un trofeu in categoria Press si un altul in categoria Poster. La executiile finale a colaborat si Saatchi & Saatchi Germania alaturi de echipa de la studioul Carioca din Bucuresti
Cele doua marci italiene ofera premii cursuri de pilotaj de o zi la bordul unui bolid Ferrari F430
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: