Ingerii AdPrint 2010 la judecata echipelor de creatie
 Preview AdPlayersTV, disponibil din 31martie in AdPlayers, cu  Claudiu Dobrita ( Grey Bucharest), Adrian Preda (Tempo Advertising), Andrei Tripsa ( Propaganda ) si Mihai Gongu (Graffiti BBDO), Titi Amzar (Print Magazin), despre AdPrint 2010
Grey, Propaganda si Tempo, castigatoare la AdPrint 2010
  Prezidat de Brian Fraser, Executive Creative Director McCann Erickson London, juriul AdPrint 2010 a acordat cinci trofee de aur si cate sase de argint si bronz, intr-o competitie in care s-au inscris 58 de agentii, cu un total de 318 lucrari:
150 de marci, la ExpoAventuri 2010
  Desfasurat in perioada 18-21 martie la Romexpo, targul organizat de revista Aventuri la Pescuit a numarat peste 15.000 participanti
Display-urile 3D le-au ingropat pe cele clasice la CeBIT 2010
 Prezent la targul de tehnologie digitala si telecomunicatii de la Hanovra (Germania), Marius Buiculescu, Managing Director la ATIP Design spune ca „Mai mici sau mai mari, plasmele si panourile cu led-uri clasice (2D) paleau pe langa cele 3D”
Agentia de Carte se doreste prima agentie de stiri dedicata cartii
  Proiectul este lansat de Asociatia EURO CULTURART din Bucuresti, de o echipa condusa de Dan Mircea Cipariu – publisher
Noutatile mobile marketingului de la Mobile World Congress, Barcelona 2010
 Maia Novolan, Managing Partner, Syscom Digital, prezenta la evenimentul desfasurat intre 15 si 18 februarie la Barcelona
World Mobile Congress la cald: 45.000 participanti si peste 50 Mil. EUR numai din  intrare
  Prezenta la evenimentul desfasurat in perioada 15-18 la Barcelona, Maia Novolan de la Syscom digital, spune ca, avand o suprafata de 3-4 ori mai mare decat Romexpo, World Mobile Congress este cel mai mare eveniment mondial de profil din lume, si locul de intalnire a mai mult de 45.000 de oameni
Clio Awards 2010 prelungeste inscrierile pana la 26 februarie
 Cu peste 19.000 de inscrieri anual, festivalul a a parut in Statele Unite in 1959, si mai s-a extins din 1965 la inscrieri internationale
AdPrint estimeaza acelasi numar de inscrieri ca in 2009
 Cu un buget anual cuprins intre 200.000 si 250.000 EUR, festivalul a inregistrat la editia de anul trecut un numar de 334 de lucrari intrate in competitie, in scadere cu aproape 25% comparativ cu 2008
La Fantana si Pastel Group - locul 3 la "Best promotion of healthy hydration", EBWA Aqua Awards
 „Munca noastra a avut ca rezultat dublarea volumului de clienti pe segmentul consumatorilor casnici”, a spus Ana-Maria Gate, Director de Marketing, La Fantana
 
PUBLICITATE: