"Secretul" componentei juriului Effie. De ce nu Transparent ?
  Desi n-ar trebui sa constituie un secret ci dimpotriva - un act de onoare si tototdata de asumare a responsabilitatii juratilor, secretul alcatuirii celor 4 paneluri   de jurizare ale fiecarei etape care vor evalua cele 20 categorii de concurs este pastrat de 82 de oameni.
Media clasica a scazut la festivalul de publicitate Cannes Lions intre 4,5% si 15%
 Cu inscrieri in crestere cu 7% comparativ cu anul trecut, festivalul Cannes Lions a scazut si in acest an la publicitatea pentru media clasica: Film Lions (-7,5%), Outdoor Lions (-15%), Press Lions (-4,5%), Radio (-2%)
Cine imparte 83 de jurati pentru 10 minute de jurizare? Culisele Effie (II)
Membrii juriului vor puncta fiecare campanie timp de doar 10 minute. Cine imparte cei 83 de oameni din juriu la categorii si care sunt categoriile de concurs ?
Culisele Effie. Descalificarea si schimbarea categoriei.
Dupa o discutie cu Sorin Psatta, Integrated Communication Director, Graffiti BBDO Romania si membru in Comitetul de Organizare Effie 2010, AdPlayers va dezvaluie cateva lucruri mai putin stiute din culisele festivalului in care 80 de membri ai juriului vor evalua 48 de cazuri inscrise in competitie
Criza la Effie Awards 2010: Minus de 30% la buget si inscrieri comparativ cu 2009
  In scadere de la 71 la 48 de cazuri inscrise comparativ cu anul trecut, potrivit calculelor AdPlayers, bugetul din acest an al Effie Awards Romania se ridica la aproximativ 45.000 – 50.000 EUR, cu 20.000 – 25.000 EUR mai mic decat in 2009
  Sustinut in Romania si de cotidianul online de publicitate, marketing si media AdPlayers, competitia se desfasoara in peste 20 de piete unde se distribuie hartiile creative “Curious Collection” si are doua sectiuni distincte adresate profesionistilor si studentilor
  Sub deviza "Miercuri ne imbatam cu vise la Ad'Drink", in contextul crizei economice care a afectat industria de publicitate, publicitarii au demarat miercuri, 19 mai, o serie de intalniri in interiorul industriei unde viseaza la o bere ca mai pot schimba lucrurile in bine, la clienti permisivi, la bugete mari si la campanii cu filmari exotice
Congresul Mondial IAA de la Kremlin, prin ochii unui Young Professional de la Prospero
  La Prospero de 2 ani pe conturi de BTL si trade marketing ale unor marci precum Wrigley, Tuborg sau Carlsberg, Anca Ghinea (26 ani) a primit   drept premiu participarea la Congresul Mondial IAA, unde a avut misiunea unui „Agent secret” care sa extraga toate informatiile prezentate in timpul evenimentului ce a reunit intre 12-14 mai, peste 1200 de delegati din 45 de tari ale lumii
Cannes Lions prelungeste inscrierile pana la 23 aprilie
 Festivalul international de publicitate din acest an se va desfasura incepand de duminica 20 iunie, pana sambata 26 iunie
Evenimente de Ziua Pasarilor 2010 pentru salvarea speciilor, pe 1 aprilie
  Societatea Ornitologica Romana trage un semnal de alarma ca 12% din cele peste 10.000 de specii de pasari din lume ar putea sa dispara in urmatorul secol iar supravietuirea lor depinde de sprijinul acordat de publicul larg pentru protejarea lor
 
PUBLICITATE: