Agentia a ajuns in finala competitiei ce are ca obiectiv design-ul copertei Advertising Age, the Global Issue, numarul care va aparea in timpul festivalului international Cannes Lions.
Agentia de marketing direct a obtinut 4 din 16 premii la Festivalului International “Marketing Direct Days in Kiev”,pentru Microsoft si Unicef
Narcis Horhoianu (P&G), Presedintele Comitetului de Organizare al festivalului de eficienta, nu a comentat existenta unor cazuri descalificate pana astazi: “Toata lumea a semnat un agreement pentru confidentialitatea informatiilor”
In jur de 80 expozanti si aproape 4.000 de participanti, din care 20% specializati, sunt asteptati la editia din acest an ce va avea la Sala Palatului, intre 10 si 12 iunie
Desi n-ar trebui sa constituie un secret ci dimpotriva - un act de onoare si tototdata de asumare a responsabilitatii juratilor, secretul alcatuirii celor 4 paneluri de jurizare ale fiecarei etape care vor evalua cele 20 categorii de concurs este pastrat de 82 de oameni.
Cu inscrieri in crestere cu 7% comparativ cu anul trecut, festivalul Cannes Lions a scazut si in acest an la publicitatea pentru media clasica: Film Lions (-7,5%), Outdoor Lions (-15%), Press Lions (-4,5%), Radio (-2%)
Membrii juriului vor puncta fiecare campanie timp de doar 10 minute. Cine imparte cei 83 de oameni din juriu la categorii si care sunt categoriile de concurs ?
Dupa o discutie cu Sorin Psatta, Integrated Communication Director, Graffiti BBDO Romania si membru in Comitetul de Organizare Effie 2010, AdPlayers va dezvaluie cateva lucruri mai putin stiute din culisele festivalului in care 80 de membri ai juriului vor evalua 48 de cazuri inscrise in competitie
In scadere de la 71 la 48 de cazuri inscrise comparativ cu anul trecut, potrivit calculelor AdPlayers, bugetul din acest an al Effie Awards Romania se ridica la aproximativ 45.000 – 50.000 EUR, cu 20.000 – 25.000 EUR mai mic decat in 2009
Sustinut in Romania si de cotidianul online de publicitate, marketing si media AdPlayers, competitia se desfasoara in peste 20 de piete unde se distribuie hartiile creative “Curious Collection” si are doua sectiuni distincte adresate profesionistilor si studentilor
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: