Miercuri, 8 septembrie, la conferinta Marketing in Direct: Creativitate in DM cu John Griffiths, Strategie cu Patrick Collister, E-mail Marketing cu Dela Quist si Telemarketing cu Tania Bianchi dar si specilisti locali cum sunt Maia Novolan (Mobile Marketing), Doru Panaintescu (Online Marketing), Andrei Georgescu (E-mail Marketing), Dochita Zenoveiov (Branding si DM)
Cu un buget de 200.000-300.000 EUR de la BCR, intrebat cati bani face ca organizator al BCR Open Romania, Bogdan Enoiu a declarat: „Nu l-am facut niciodata pentru bani, ci ca sa castigam noi clienti, si sa facem un eveniment unic pentru ei”
Cu un buget estimat de AdPlayers la aproximativ 250.000 EUR, cele doua targuri dedicate tiparului digital si industriei promotionalelor care vor avea loc in paralel in perioada 22-25 septembrie in pavilionul central de la Romexpo, si beneficiaza de campanie de promovare de aproximativ 100.000 EUR
Organizatorul privat de targuri si expozitii din trustul Intact are in agenda pentru perioada 22-25 septembrie doua targuri specilizate in productia publicitara: Digital Print & Sign – dedicat printului digital si semnalisticii, si Gift Show – specilizat in produse promotionale
Agentia de relatii publice a castigat un Leu de Argint (Silver Lion) pentru Gusto Pufuleti, Phoenix, al treilea trofeu pentru grupul Leo Burnett din 4 cate are Romania la Cannes Lions in istoria participarii de pana in prezent
Agentiile The Practice cu o campanie „Gusto Pufuleti” si Rogalski Grigoriu cu „Scoala de Bani” BCR au obtinut pentru prima data aceasta performanta dupa infiintarea sectiunii in cadrul Cannes Lions, in urma cu un an
Festivalul international de publicitate care a luat startul Duminica, 20 iunie, promite spre deosebire de alti ani o mai mare acoperire „LIVE” pe canneslions.com
Peter Jansen, de la Cohn and Jansen, agentia care a inscris cazul, este dezamagit ca pentru o mica scapare de forma la scrierea cazului, responsabilii Effie Awards 2010 au descalificat un potential Gold Effie in categoria de Produse Alimentare
Nici dupa sapte editii organizatorii festivalului nu au invatat publicul roman ca nu agentiile de publicitate sunt castigatoarele premiilor, ci intregul aparat din spatele masinariei unui caz de succes.
Agentia a ajuns in finala competitiei ce are ca obiectiv design-ul copertei Advertising Age, the Global Issue, numarul care va aparea in timpul festivalului international Cannes Lions.
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: