„Probabil ca niciun aparat nu este “apt de zbor” spun doi specialisti in industria de evenimente despre Red Bull Flugtag. In plus, „Nu reusesc totusi sa incadrez profesional omul care sare de la 6 m intr-un rau fiind calare, de exemplu, pe o „libelula” facuta din pet-uri, deci ar fi dificil de ales breasla care s-ar ocupa de pilotare”, completeaza unul dintre ei
Cu un "ranit" care a suferit de o fractura la coloana, i n locul rapsunsurilor la 6 intrebari privind regulamentul si responsabilitatea in cazul unor accidente, reprezentantii Red Bull au preferat sa dea cu copy-paste regretele pentru ca „in cadrul evenimentului Flugtag doi participanti au fost raniti la contactul cu apa din Raul Dambovita”.
Serban Alexandrescu, managerul Headvertising - agentia organizatoare a evenimentului Red Bull Flugtag, nu a comentat accidentele care au avut loc la editia din acest an, directionand comunicarea conform procedurilor internationale – spre producatorii marcii Red Bull
O tanara si-a rupt coloana la Red Bull flugtag, eveniment in cadrul caruia care tinerii si-au intrecut ieri maestria in sarituri cu tot felul de aparate mai mult sau mai putin zburatoare
Conferinta are loc pe 22 septembrie, de laora 15.00 iar intrarea se face gratuit doar cu formularul online de la printsign.ro
Estimat de surse AdPlayers din piata de cercetare intre 5.000 EUR si 10.000 EUR, studiul a fost realizat impreuna cu Unlock Market Research si a avut ca scop masurarea “puterii” marcilor romanesti din perspectiva investitiei de incredere si afectivitate care le este acordata de catre consumatori.
Presedinte si CEO al European Promotional Product Association (EPPA), Hans Poulis vine pe 23 septembrie la Gifts Show sa prezinte tendintele europene la nivelul industriei de promotionale
Miercuri, 8 septembrie, la conferinta Marketing in Direct: Creativitate in DM cu John Griffiths, Strategie cu Patrick Collister, E-mail Marketing cu Dela Quist si Telemarketing cu Tania Bianchi dar si specilisti locali cum sunt Maia Novolan (Mobile Marketing), Doru Panaintescu (Online Marketing), Andrei Georgescu (E-mail Marketing), Dochita Zenoveiov (Branding si DM)
Cu un buget de 200.000-300.000 EUR de la BCR, intrebat cati bani face ca organizator al BCR Open Romania, Bogdan Enoiu a declarat: „Nu l-am facut niciodata pentru bani, ci ca sa castigam noi clienti, si sa facem un eveniment unic pentru ei”
Cu un buget estimat de AdPlayers la aproximativ 250.000 EUR, cele doua targuri dedicate tiparului digital si industriei promotionalelor care vor avea loc in paralel in perioada 22-25 septembrie in pavilionul central de la Romexpo, si beneficiaza de campanie de promovare de aproximativ 100.000 EUR
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: