Consiliului Director IAA Europe, la Bucuresti intre 3 si 5 noiembrie
  IAA Romania este gazda intalnirii IAA European Chapter Presidents si a primei intalniri a IAA Young Professionals Woldwide, conduse Felix Tataru, Vicepresedinte IAA Global de la sfarsitul lunii octombrie
Trade Round Table FMCG cu 220 de invitati si buget de 20.000 EUR
  Cu o taxa de acces de 160 EUR, participantii la evenimentul organizat de Magazinul Progresiv au stat de vorba cu invitati de   prima pana ai industriei FMCG.
41 de Premii pentru Piata Bunurilor de Larg Consum
  Premiile Piata a acordat un numar de 41 de trofee pentru cele mai bune produse si servicii din industria bunurilor de larg consum, dupa un concurs cu 534 candidaturi
Cine vine la Trade Round Table, Magazinul Progresiv, pe 21 octombrie ?
 Alexandra Gatej, Consilier Prezidential, Departamentul Mediul de Afaceri Intern si International, Albert Davidoglu - Customer Development Director, Unilever SCE, Luiza Velcu- Research Executive, MEMRB Romania, Daniel Enescu - Partener Daedalus Group, sunt invitati ai conferintei Trade Round Table 2010, organizata de revista de B2B Magazinul Progresiv pe 21 octombrie, la Radison Blue Bucuresti.
Patru nunti si o inmormantare la Golden Drum 2010
Silver Drum pentru Saatchi & Saatchi, Next, Publicis si Webstyler. Parca dovedind ca numarul premiilor la Ad’Or nu conteaza, ci marimea lor, Leo Burnett a avut cele mai multe intrari (21)dar a plecat cu mana goala.
Cine a castigat si ce, la PR Award 2010
 Premiantii: Lowe PR, Graffiti PR, Rogalski Grigoriu, Friends Advertising, The Practice, Brandient, Griffon and Swans, Prais Communications, McCann PR, Ogilvy PR, Roddia Concept, DC Communication, Green Revolution, PR & More si clientii parteneri ai proiectelor
2 Silver pentru 40% din business-ul The Practice
 Premiata de Romanian PR Award, Comunicarea corporatista alaturi de gestiunea de criza si comunicarea interna reprezinta 40% din business-ul agentiei de PR care a inregistrat in 2009 o cifra de afaceri de 1,12 Milioane EUR
Lowe PR: 3 Gold, 2 Silver si Agentia Anului la Romanian PR Award
 Parte a grupului din care mai fac parte Lowe & Partners, Initiative si Hyperactive, Brand Connection si Medic One, si avand o echipa de 12 oameni, Lowe PR a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de 1,23 Milioane EUR.
Campania Citylights Pipera semnata de Lemon Studio, premiata la Titan Awards
  Judecate de oameni de creatie care au jurizat si la Cannes Lions, premiile initiate de reteaua de agentii independente TAAN recunosc meritele campaniilor semnate de agentiile independente din retea
Loto 6 din 9: Tragere Leo Burnett-eria Romana
 Cu al saselea trofeu de Agentia Anului castigat la ADOR 2010, alaturi de alte 5 editii acordate in urma cu cativa ani, agentia confirma ca pe piata romaneasca creativitatea nu se gaseste in orice pravalie. 6 din 9 trofee ale festivalului Ad’Or sunt in conference la Leo Burnett. 
 
PUBLICITATE: