Inscrierile in competitie vor fi jurizate in luna noiembrie de 21 de oameni de marketing online din Romania.
Jurnalista Antenei 3 a deschis pentru 4 zile expozitiile Print&Sign 2011 - de tipar si productie publicitara, si Gifts Show 2011 - de obiecte promotionale. Targurile isi asteapta vizitatorii pana sambata (21-24 septembrie 2011 ) in pavilioanele H6 si H7 din Romaero Baneasa din Bucuresti,
Echipamente si accesorii de peste 2 milioane de euro vor fi expuse de Canon Romania, Mons Medius, Grup Transilvae, Xerox, Ad Line Solutions, Anemona, Total Media, Konica Minolta, Mozaik Consulting, Eurotop Grafix, Primatechnic, Agressione, Digirex Digital, Siko Romania, Geko Comert, Grup Tico, Kronstand Papier Technik, IML Import Export, Nis Electronics si multi altii
„Locurile de parcare de la Romaero, accesul imediat in spatiul de expunere atat din zona Herastrau - Floreasca cat si apropierea de iesirea spre DN1 – Bucuresti – Ploiesti vor incuraja doritorii sa viziteze cele doua expozitii”, afirma Daniela Tarsay, despre cele doua expozitii care vor avea loc la Romaero Baneasa pe 9.000 mp intre 21 si 24 septembrie
Pe langa Razvan Capanescu – selectat in juriul Single Channel al festivalului de publicitate, Claudiu Dobrita - Director de Creatie Draftfcb a fost ales in juriul multi-channel Golden Drum
„Eu cred ca premiile ar trebui sa reprezinte o frumoasa consecinta a muncii depuse pentru un client, dar nu un scop in sine”, afirma Capanescu. „Nu am castigat premii promovand restaurantul din colt sau vreun salon de coafura pentru animale de companie”
“Publicitatea nu mai e ce-a fost. Ne trebuie altceva. Pana ieri multe dintre campaniile pe care le faceam se incheiau cu un spot TV. Astazi, publicitatea se schimba. Este un proces de comunicare complet, care nu se mai termina cand trimiti spotul TV, ci abia atunci incepe un dialog in care intram cu consumatorii”.
Adrian Botan anticipa in AdPlayers ca este posibil ca intrarea ROM sa faca suprize si la alte sectiuni. Agentia contabilizeaza astfel 7 trofee Cannes Lions – 2 trofee Grand Prix (Direct si Promo & Activation), 2 Gold Lion (Direct si Promo & Activation) , 2 Bronze Lion (PR) si 1 Silver Lion (Media)
Cea mai mare captura de premii Cannes Lions ale unei agentii de publicitate pentru Romania pana in prezent, McCann Erickson a castigat cu American Rom la Cannes Lions 2011 cele doua mari trofee (Grand Prix) ale sectiunilor Direct si Promo & Activation, doi “Lei de Aur” (Gold Lion) la aceleasi sectiuni, si doi “Lei de Argint’ (Silver Lion) la sectiunea PR
McCann Erickson si GMP (update) au spart deja gheata nominalizarilor romanesti la Cannes Lions, dupa anuntarea finalistilor a 7 dintre sectiunile de concurs ce reunesc pana acum aproape 70 de executii din Romania inscrise in festival (69): DIRECT, PROMO & ACTIVATION, PR, MEDIA, OUTDOOR, RADIO, PRESS
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: