Juriul Internetics 2011
 Inscrierile in competitie vor fi jurizate in luna noiembrie de 21 de oameni de marketing online din Romania.
Sandra Stoicescu cauta outdoor si promo pentru Intact la Print&Sign si Gifts Show
Jurnalista Antenei 3 a deschis pentru 4 zile expozitiile Print&Sign 2011 - de tipar si productie publicitara, si Gifts Show 2011 - de obiecte promotionale. Targurile isi asteapta vizitatorii pana sambata (21-24 septembrie 2011 ) in pavilioanele H6 si H7 din Romaero Baneasa din Bucuresti,
Cine expune la Print & Sign 2011? Ia-ti invitatia la targul de print si semnalistica!
Echipamente si accesorii de peste 2 milioane de euro vor fi expuse de Canon Romania, Mons Medius, Grup Transilvae, Xerox, Ad Line Solutions, Anemona, Total Media, Konica Minolta, Mozaik Consulting, Eurotop Grafix, Primatechnic, Agressione, Digirex Digital, Siko Romania, Geko Comert, Grup Tico, Kronstand Papier Technik, IML Import Export, Nis Electronics si multi altii
130 de expozanti la Print & Sign si Gifts Show, la Romaero Baneasa
„Locurile de parcare de la Romaero, accesul imediat in spatiul de expunere atat din zona Herastrau - Floreasca cat si apropierea de iesirea spre DN1 – Bucuresti – Ploiesti vor incuraja doritorii sa viziteze cele doua expozitii”, afirma Daniela Tarsay, despre cele doua expozitii care vor avea loc la Romaero Baneasa pe 9.000 mp intre 21 si 24 septembrie
Claudiu Dobrita (Draftfcb), in juriul multi-channel Golden Drum
Pe langa Razvan Capanescu – selectat in juriul Single Channel al festivalului de publicitate, Claudiu Dobrita - Director de Creatie Draftfcb a fost ales in juriul multi-channel Golden Drum
Razvan Capanescu (Publicis Romania), in juriul Golden Drum
 „Eu cred ca premiile ar trebui sa reprezinte o frumoasa consecinta a muncii depuse pentru un client, dar nu un scop in sine”, afirma Capanescu. „Nu am castigat premii promovand restaurantul din colt sau vreun salon de coafura pentru animale de companie”
 “Publicitatea nu mai e ce-a fost. Ne trebuie altceva. Pana ieri multe dintre campaniile pe care le faceam se incheiau cu un spot TV. Astazi, publicitatea se schimba. Este un proces de comunicare complet, care nu se mai termina cand trimiti spotul TV, ci abia atunci incepe un dialog in care intram cu consumatorii”.
Silver Lion McCann Erickson cu ROM, si la Media.
  Adrian Botan anticipa in AdPlayers ca este posibil ca intrarea ROM sa faca suprize si la alte sectiuni. Agentia contabilizeaza astfel 7 trofee Cannes Lions – 2 trofee Grand Prix (Direct si Promo & Activation), 2 Gold Lion (Direct si Promo & Activation) , 2 Bronze Lion (PR) si 1 Silver Lion (Media)
McCann Erickson si Rom au castigat primele doua trofee Grand Prix Cannes Lions pentru Romania
  Cea mai mare captura de premii Cannes Lions ale unei agentii de publicitate pentru Romania pana in prezent, McCann Erickson a castigat cu American Rom la Cannes Lions 2011 cele doua mari trofee (Grand Prix) ale sectiunilor Direct si Promo & Activation, doi “Lei de Aur” (Gold Lion) la aceleasi sectiuni, si doi “Lei de Argint’ (Silver Lion) la sectiunea PR
7 Nominalizari McCann Erickson si una GMP (actualizare) dupa anuntarea finalistilor a 7 sectiuni Cannes Lions
 McCann Erickson si GMP (update) au spart deja gheata nominalizarilor romanesti la Cannes Lions, dupa anuntarea finalistilor a 7 dintre sectiunile de concurs ce reunesc pana acum aproape 70 de executii din Romania inscrise in festival (69): DIRECT, PROMO & ACTIVATION, PR, MEDIA, OUTDOOR, RADIO, PRESS
 
PUBLICITATE: