Aur pentru "Why Don't You Come Over?" initiata de GMP si Gandul
 „Mi-ar fi placut sa primim Grand Prix-ul si cei 10.000 de dolari, pe care sa-i investim intr-o campanie noua pentru Romania.” Spune Mihai Gongu despre campania GMP pentru Gandul care a castigat un trofeu de aur la Ad Stars 2013
Premiu nou pentru Laboratorul Verde al Reciclarii. Silver Stevie Award la International Business Awards
 Dezvoltat de McCann PR, proiectul Eco-Rom Ambalaje unde cu un singur Autocar au invatat ce inseamna reciclarea mai bine de 10.000 de elevi este la doua distinctie internationala, dupa Golden Award for Excellence la categoria Companii Mici si Mijlocii in cadrul European CSR Awards.
Cristian Kit Paul (Brandient) in juriul Rebrand 100
 Fondator si Director Creativ al companiei Brandient, Cristian Kit Paul a fost invitat sa faca parte din juriul competitiei Rebrand 100 Global Awards, editia 2014
Anus Smoking. Campanie controversata antifumat.
 Motivul controverselor: mesajul vizual promovat de asociatia Non Smoking Generation – o organizatie care militeaza impotriva imaginii “cool” promovate de producatorii de tigari.
The Lovie Awards asteapta piata digitala europeana
 Aflat la a treia editie si intitulat dupa numele primei programatoare europene recunocute - Ada Lovelace, competitia se adreseaza intregii industrii digitale fiind varianta europeana a competitiei mama, Webby Awards.
Presedinte de agentii de publicitate trimis in judecata intr-un dosar de coruptie
 Cercetat de DNA intr-un dosar de coruptie, Bogdan Nicola, reprezentant al unei societati comerciale dar si administrator al unor agentii cu activitati din servicii de marketing si comunicare, a fost trimis in judecata de catre procurorii din cadrul Directiei Nationale Anticoruptie pentru infractiunea de cumparare de influenta
IMAGE finalista la IPRA Golden World Awards
 Inscrisa in categoria ,,Healthcare”, campania ,Medicamentele nu sunt bomboane” desfasurata in anul 2012 pentru Asociatia Romana a Producatorilor Internationali de Medicamente (ARPIM) a intrat in finala competitiei ce recunoaste excelenta in PR din 1990
7 Cannes Lions pentru o campanie implementata prima data in Romania de Saatchi & Saatchi
 Implementata prima data in Romania  pentru organizatia Samusocial de Saatchi & Saatchi Romania dupa o idee Saatchi &Saatchi Berlin, campania "Zilele Sperantei"/ "Days of Hope" in care oameni fara adapost au prezentat jurnalele meteo a facut valuri in Germania, Elvetia, Rusia, Polonia si Serbia
surse adplayers: Al treilea Leu romanesc la Cannes.
 Cu un Leu de Argint (Silver Lion) castigat la sectiunea Media, Biblioteca Digitala Vodafone dezvoltata de McCann Erickson aduce al treilea trofeu agentiei de publicitate dar si Romaniei la festivalul de comunicare Cannes Lions 2013  
Adrian Botan din culisele juriului Direct Lions. McCann Erickson: Lei de Bronz si Argint la Cannes.
 Biblioteca Digitala Vodafone a luat un Bronz la Direct (Bronze Lion) si Argint la Promo & Activation (Silver Lion). Botan a fost bucuros de shortlist-ul Gandul (GMP), dar suprins ca nu a luat si un Leu.
 
PUBLICITATE: