Aduce bani comunicarea digitala in Romania? "Incet dar sigur" la IAB Forum.
 „Cred ca inainteaza in directia buna, incet dar sigur” afirma pentru adplayers Caroline Henne, Regional Business Development Director, GfK, intrebata daca aduce bani comunicarea digitala in Romania.
Bugetele pleaca din media traditionala catre solutii digitale. Ce spun specialistii la IAB Forum.
" Clientii isi redirectioneaza, mai mult ca niciodata, cote din ce in ce mai mari din bugetele de marketing din media traditionala catre solutii digitale de marketing, mult mai bine tintite, masurabile si eficiente” afirma pentru adplayers Dimitris Karpouzas, Digital Marketing Director la MSPS Grecia
Rezultate in publicitatea online? Veniti la IAB Forum.
 Cu un buget cuprins intre 5.000 si  10.000 de euro, evenimentul organizat de asociatia non-guvernamentala Interactive Advertising Bureau (IAB) Romania va oferi o perspectiva de 360 de grade asupra industriei de publicitate online de la tendinte la evaluarea rezultatelor in mediul digital.
Aur pentru "Why Don't You Come Over?" initiata de GMP si Gandul
 „Mi-ar fi placut sa primim Grand Prix-ul si cei 10.000 de dolari, pe care sa-i investim intr-o campanie noua pentru Romania.” Spune Mihai Gongu despre campania GMP pentru Gandul care a castigat un trofeu de aur la Ad Stars 2013
Premiu nou pentru Laboratorul Verde al Reciclarii. Silver Stevie Award la International Business Awards
 Dezvoltat de McCann PR, proiectul Eco-Rom Ambalaje unde cu un singur Autocar au invatat ce inseamna reciclarea mai bine de 10.000 de elevi este la doua distinctie internationala, dupa Golden Award for Excellence la categoria Companii Mici si Mijlocii in cadrul European CSR Awards.
Cristian Kit Paul (Brandient) in juriul Rebrand 100
 Fondator si Director Creativ al companiei Brandient, Cristian Kit Paul a fost invitat sa faca parte din juriul competitiei Rebrand 100 Global Awards, editia 2014
Anus Smoking. Campanie controversata antifumat.
 Motivul controverselor: mesajul vizual promovat de asociatia Non Smoking Generation – o organizatie care militeaza impotriva imaginii “cool” promovate de producatorii de tigari.
The Lovie Awards asteapta piata digitala europeana
 Aflat la a treia editie si intitulat dupa numele primei programatoare europene recunocute - Ada Lovelace, competitia se adreseaza intregii industrii digitale fiind varianta europeana a competitiei mama, Webby Awards.
Presedinte de agentii de publicitate trimis in judecata intr-un dosar de coruptie
 Cercetat de DNA intr-un dosar de coruptie, Bogdan Nicola, reprezentant al unei societati comerciale dar si administrator al unor agentii cu activitati din servicii de marketing si comunicare, a fost trimis in judecata de catre procurorii din cadrul Directiei Nationale Anticoruptie pentru infractiunea de cumparare de influenta
IMAGE finalista la IPRA Golden World Awards
 Inscrisa in categoria ,,Healthcare”, campania ,Medicamentele nu sunt bomboane” desfasurata in anul 2012 pentru Asociatia Romana a Producatorilor Internationali de Medicamente (ARPIM) a intrat in finala competitiei ce recunoaste excelenta in PR din 1990
 
PUBLICITATE: