2000 de oameni care mor anual traversand caile ferate in India au inspirat cea mai buna campanie Midas Awards.
Cu dimensiuni cuprinse intre 8 si 12,5 inch (20 – 32 cm) , organizatorii competitiilor desfasurate sub umbrela NYF ofera castigatorilor posibilitatea de a crea propria viziune cu cladiri “zgarie nori” a orasului New York .
Semnata de Gollin Harris si Medic One (Interpublic), campania de constientizare cu privire la metodele contraceptive a fost dublu premiata in Sectiunea PR, introdusa anul acesta in cadrul festivalului francez Cristal Festival, ajuns la cea de-a 13-a
GMP, McCann Erickson si Graffiti BBDO sunt singurele agentii romanesti premiate la Eurobest 2013
Campania ”Why don’t you come over?” realizata de GMP Group (GMP Advertising, WEBSTYLER si GMP PR) impreuna cu Mediafax Group a castigat Grand Prix la categoria PR, editia 2013 a competitiei Eurobest, fiind singurul Grand Prix romanesc castigat anul acesta.
In goana dupa “lei”, “tobe” sau alte premii regionale, agentiile romanesti au refuzat sa se bata in festivalul de publicitate cu cele mai mari case de publicitate care tin ocupat podiumul de la Cannes . Cele mai bune reclame la categoriile de consurs le puteti vede pe site-ul epica awards, la sectiunea Rezultate ( http://results.epica-awards.com/media.html )
Pornind de la conceptul „Zombies”, dezvoltat de Tempo Advertising, spotul realizat de DaKino Diud pentru Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2013 a fost inclus de catre Jean-Marie Boursicot, creatorul evenimentului, in selectia internationala a editiei 2014.
Reprezentanti ai Consiliului National al Audiovizualului (CNA), ai Consiliului Roman pentru Publicitate (RAC) si ai Patronatului Roman al Industriei Suplimentelor Alimentare (PRISA), s-au intalnit in data de 16 octombrie - Ziua mondiala a alimentatiei, in jurul unei mese rotunde pentru a dezbate Particularitatile comunicarii comerciale pentru suplimentele alimentare.
Organizat de ARMAD intre 7 si 8 noiembrie la Ramada Plaza Hotel, scopul evenimentului este acela de a promova marketingul direct si interactiv, de a demonstra prin studii de caz eficienta comunicarii directe cu consumatorii.
„Fie ca vorbim de bugete imense sau idei care scot banii din discutie, multitudinea de proiecte desfasurate si faptul ca se apeleaza la tool-uri din ce in ce mai variante si neasteptate ne arata ca in digital merita sa investesti si sa te bucuri de rezultat”.
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: