IAA
Au facut intr-un an ceea ce lui Sarbu, Psatta si Vartosu le-a luat o viata. Excelentele sale Smiley si Bartos.
 Premiile IAA le-a premiat pe excelentele sale in comunicare Smiley si Bartos.
Puncteaza 2000 de intrari la SABRE Awards. Ioana Manoiu invitata in juriul festivalului.
 Ioana Manoiu, Managing Partner al GMP PR a fost invitata sa faca parte din juriul international al European SABRE Awards, editia 2014
Congresul Mondial IAA pune China la cale din Romania
 Comitetul Director IAA Worldwide se intalneste zilele acestea la Bucuresti pentru a stabili detaliile organizarii Congresul Mondial IAA Beijing 2014
Trofeul Cupei Mondiale fotografiat cu mii de romani. Estimari intre 4.000 si 6.000 pe editie.
 Editia precedenta a adunat mii de persoane dornice sa se fotografieze cu trofeul mondial. Spre deosebire de editia de acum 4 ani fotografiile ar putea ajunge in fata mai multor ochi, gratie canalelor media de socializare
A lovit toata creativitatea dintr-un foc. The Gunn Report
 Cele mai premiate reclame din intreaga lume. Castigatorii The Gunn Report 2013 ii gasiti in carne si oase in raportul celor mai apreciate campanii, spoturi, printuri sau productii digitale in publicitate
La doar 28 de ani, creativa din spatele Bibliotecii Digitale Vodafone, in juriul CLIO AWARDS.
 Ioana Filip, Group Creative Director McCann face parte din Juriul Clio Awards, la Categoria Direct & Engagement.
 . Poate doar mesajul pacifist al spotului Axe “ Make Love not War”, mai imprastie fumul declansat de una dintre cele mai mari batalii ale marketingului producatorilor auto.  
2000 de morti anual pe caile ferate in India au inspirat cea mai buna campanie Midas Awards
  2000 de oameni care mor anual traversand caile ferate in India au inspirat cea mai buna campanie Midas Awards. 
Cu dimensiuni cuprinse intre 8 si 12,5 inch (20 – 32 cm) , organizatorii competitiilor desfasurate sub umbrela NYF ofera castigatorilor posibilitatea de a crea propria viziune cu cladiri “zgarie nori” a orasului New York .
Semnata de Gollin Harris si Medic One (Interpublic), campania de constientizare cu privire la metodele contraceptive a fost dublu premiata in Sectiunea PR, introdusa anul acesta in cadrul festivalului francez Cristal Festival, ajuns la cea de-a 13-a 
 
PUBLICITATE: