"Viata fara rosu" a castigat Bronz la Epica Awards
Semnata de Geometry Global, campania de incurajare a donarii de sange initiata de Observatorul Antenei 1 a castigat Bronz la festivalul de publicitate Epica Awards
Cei mai buni 50 din cele mai bune 24 de companii la Premiile Piata 2014
  Din cele 454 de candidaturi inscrise in competitie de peste 100 de companii, Premiile PIATA 2014 au acordat 50 de trofee pentru 24 de companii
Devorator interactiv de publicitate? Mergi gratis la un festival. Motorizat de Republika
  Devoratorii interactivi de reclame sunt invitati sa guste Milka Tuc si Milka Lu si sa le faca publicitate, inscriindu-si ideile proprii intr-o competitie de creatie unde castigatorul intrecerii va primi un bilet dus-intors, cazare si pass de acces la un festival
Hope and Homes for Children pune umarul la integrarea copiilor cu Hope Ball 2014
  Balul de caritate pentru ajutorarea copiilor va avea loc pe 8 noiembrie, in Sala de Marmura a Cercului Militar National
PR, ARRP
Ministrul Educatiei la examen. Subiect: recunoasterea specialistului in Relatii Publice
 In urma unui parteneriat cu universitatile din sistemul national de invatamant superior, ARRP promoveaza profesia de specialist in PR pentru a contribui la o mai buna racordare a invatamantului la cerintele pietei muncii 
Nu doarme Noaptea de 20 de ani. Dan Chisu umple sala de la 8.000 la 20.000 spectatori, cu publicitatea
 Ajunsa ea insasi sursa de inspiratie pentru alte reclame - Noaptea Devoratorilor de Preturi ar fi doar una recenta, a-19-a editie a Noptii Devoratorilor de Publicitate de la Bucuresti va avea loc pe 7 noiembrie la Sala Polivalenta.
26 septembrie la Print & Sign: Forumul Print & Pack
Printre invitatii "grei" ai unor mari investitori in marketing si comunicare la raft se numara  Mihaela Hoffman – Trade Marketing Manager Coca-Cola Hellenic si  Mihai Barsan - Presedinte IAA & VP Marketing, Ursus Breweries.  
Ce n-a tiparit Bucurestiul: Vezi la cel mai mare targ de Print si Semnalistica, pana pe 27, la Romexpo.
 Print & Sign 2014 aduce de la HP, Canon, Roland, Fuji, Agfa, MGI si pana la Seiko, Mutoh, Mimaki sau Sun Chemical, pana pe data de 27 septembrie, la Romexpo 
 Bronz Clio Awards si pentru "Bucharest, not Budapest" ROM de McCann Erickson
 Trofeul a fost castigat de agentia condusa de Bogdan Enoiu si Adrian Botan la sectiunea Public Relations, in categoria Brand Development
 Campania „Why Don’t You Come Over?” realizata de GMP Group (GMP, WEBSTYLER si GMP PR) pentru Gandul.info a fost premiata de CLIO Awards cu trofeul de argint  in sectiunea `Public Relations, categoria Crisis & Issues Management  
 
PUBLICITATE: