Buget de peste 15.000 de euro pentru un eveniment  Itsy Bitsy cu 150 copii-artisti
 Evenimentul este sustinut de Cavit Junior, Bioland Junior, Danonino, BCR, Fulga, Ford, LC Waikiki, Himalaya si organizat cu sprijinul Primariei Sectorului 4.
Banca si pavilion pe 1.000 mp pentru 6 luni de eveniment si 20 Milioane de vizitatori.
Pentru sase luni de eveniment global, Intesa Sanpaolo si-a deschis unitate bancara si pavilion de 1.000 metri patrati in cadrul Expo 2015 Milano, unde sunt asteptati peste 20 Milioane de vizitatori din peste 140 de tari ale lumii. 
"Croaziera" tovaraseasca de 1 mai muncitoresc
  Deschis de catre doi prieteni in februarie 2015, in apropierea Parcului Carol, Robert Balla si Octavian  Rapan si-au propus sa o experienta de croziera clientilor care nu au timpul sau posibilitatea de a ajunge pe mare
Ce mai zi de marketing. Skoda anunta intrarea pe piata Yacht-urilor.
 Skoda anunta ca va intra pe piata Yacht-urilor. Cu o oferta valabila doar astazi, marca anunta noul model Vision Sea. Frumos marketing de 1 aprilie, nu?
Inspirat de o intalnire cu Gorbaciov, Bogdan Enoiu deschide brand de conferinte cu American Heroes
 Inspirat de o intalnire cu Mihail Gorbaciov mediata de fondatorul Thiess Holding, Bogdan Enoiu deschide cu American Heroes conferintele McCann / Thiess - o serie de evenimente lansate de McCann WorldGroup Romania si Thiess Holding pe teme de leadership, educatie, sport si inovatie
100 de marketing si brand mangeri din FMCG & Retail la conferinta Brand Building 2015
 “Asteptam la eveniment cei mai buni 100 marketing si brand manageri din FMCG”  a declarat pentru adplayers Cristian Badescu, Redactor Sef Piata
Arhitectura digitala aduce fericirea. WIAD, 21 feb.
 Evenimentul de la Bucuresti estimeaza peste 150 de participanti, deopotriva specialisti si interesati.  
Viitorul comunicarii suna frumos
  Jurnalisti si specialisti in comunicare s-au intalnit la sfarsitul saptamanii trecute cu viitoarele tinere sperante ale industriei de media si publicitate
Ghita Ciobanul a maturat trofeele Eurobest 2014
 Aur, Argint si Bronz pentru Vodafone si McCann Bucuresti  cu campania „Ghita Ciobanul”, dezvoltata pentru Vodafone Romania
Cei mai buni din Food & Bar pe 2014
  Cele mai bune afaceri din industria Horeca au fost poremiate  pe baza unui panel  format din sute de persoane, structurat in trei mari categorii: clienti, furnizori si profesionisti Horeca (proprietari, manageri, specialisti).
 
PUBLICITATE: