Publicitatea din Romania n-a intrat in competitie cu agentiile internationale la Epica Awards
 
Ajutor pentru branulele ranitilor de la Colectiv
 
  Retelele de magazine si o parte din panourile de la Metrou se numara printre cele care, desi reglementarile impun afisarea interioara pe suport ignifugat, din comoditate sau din economie de bani, nu recurg la astfel de metode.
Strategul bancii online numarul 1 in Franta, invitat de McCann/Thiess la Bucuresti
  Pierre Villeroy de Galhau, directorul de strategie al Boursorama, parte a grupului Societe Generale si banca online nr. 1 in Franta, va veni sa vorbeasca in cadrul conferintei McCann / Thiess alaturi de Sir Tim Berners-Lee, inventatorul World Wide Web-ului
  Bogdan Enoiu, Adrian Thiess si Sagit Tzur Lahav, fondatorii si presedintii McCann / Thiess Conferences, au atras parteneri de 120.000 EUR pentru A WWVVisionary Lesson, proiectul care il aduce la Bucuresti pe Sir Tim Berners-Lee, inventatorul World Wide Web-ului.
Notariate Gratuite! Doar de  "Ziua portilor deschise".
  Notariatele Publice si-au facut o zi in care lucreaza si gratuit. “Darul” vine de la “nasul” Uniunea Nationala a Notarilor Publici din Romania (UNNPR) care organizeaza sambata, 17 octombrie, „Ziua portilor deschise” la Camerele Notarilor Publici,
18 agentii si 132 inscrieri romanesti la Golden Drum
Cele mai multe inscreiri apartin agentiilor de publicitate din Turcia (280 de inscrieri), Romania (132 de inscrieri) si Ungaria (124 de inscrieri).
Packaging romanesc premiat si la Pentawards 2015
Consultantii de brand de la AMPRO au castigat Silver Award, iar cei de la  INSUS au fost distinsi cu Bronz la Pentawards 2015, dupa premiile de anul trecut adjudecate de Remark, Brandient si AMPRO
Vandalizarea vandalizarii 2015. Afisaj anulat 2013.
  Afisaj ANULAT. Acesta a fost raspunsul publicitatii impotriva afisajului ilegal la inceput de an 2013. 
Cotidian de targ tiparit in 800-1.000 exemplare. Lunarul Print Magazin face Print & Sign Daily.
Distribuita gratuit tuturor vizitatorilor intr-un tiraj zilnic de 800-1000 de exemplare, potrivit editorului Relu Liciu, publicatia este tiparita digital in 16 pagini color si are scopul de a ghida si informa zilnic in privinta noutatilor si evenimentelor ce au loc atat la standurile expozantilor cat si la conferintele organizate pe toata perioada targului (8-11 septembrie).
 
PUBLICITATE: