Afisaje din Epoca de Aur scoase la licitatie
  Adevarata fresca in imagini a Epocii de Aur, asa cum era denumita perioada inainte de decembrie ’89, o selectie de afise care se remarca pe alocuri prin umor au fost scoase la licitatie de casa Artmark.
Buyer Brain Romania invitata sa vorbeasca la Forumul Mondial de Neuromarketing in Dubai.
 Saptamana aceasta are loc, la Dubai, Forumul Mondial de Neuromarketing, serie de evenimente in cadrul caruia voi vorbi despre impactul pe care noile tehnologii il vor avea asupra industriei cercetariide marketing si asupra comportamentului consumatorului.
"Identitatea Verbala" concureaza la festivalul London International Awards 2016
 Festivalul de publicitate a dat start inscrierilor unde sunt asteptate lucrari  difuzate, publicate sau dezvoltate pe un canal media comercial, cu aprobarea clientului, in perioada 1 iulie 2015 si 31 iulie 2016.
Platforma online fara publicitate, locul 5 in lume. 60 de milioane de USD finantare pentru Wikipedia.
 Romania are 420.000 de pagini pe Wikipedia si ocupa locul 25 in randul tarilor prezente pe cunoscuta platforma online, a declarata ieri Jimmy Wales, fondatorul Wikipedia, invitat in  cadrul conferintelor McCann Thiess.
 Printre cele mai populare campanii din Romania la Ads Of The World se numara “Opreste barbaria, Salveaza Ciocarlia” de Jazz Communication si Rogalski Damaschin PR si “Orchestra Simfonica de la Bucuresti la Therme” de Rogalski Damaschin PR pentru Therme
Pack Expo 2016 va reuni All Pack (Romexpo) si Pack Show (Euroexpo) in septembrie la ROMEXPO
 Targul dedicat industriei de packaging va avea loc intre 27-30 septembrie la Centrul Expozitional ROMEXPO si isi propune sa aduca laolalta de la furnizori de materiale si echipamente pana la producatorii de packaging care vor expune o gama larga de tehnologii si solutii de ambalare.
Fondatorul Wikipedia vine in Romania la McCann/Thiess. Sponsori:Vodafone, BRD si ProTV.
 La 15 ani de la lansarea Wikipedia, Jimmy Wales - fondatorul celei mai accesate enciclopedii online, vine pentru prima oara in Romania, pe 22 martie, in cadrul McCann/ Thiess Conferences
 Coca-Cola a transformat seara de joi intr-una memorabila, oferindu-le celor peste 2.000 de participanti o experienta de brand inedita prin care a fost marcata lansarea campaniei "Taste the feeling" in Romania.
CINEPUB prezinta ICAR, o istorie alternativa a cinemaului romanesc, pentru Scena 9
 Prezentat de Lucian Georgescu, proiectul ICAR, consta intr-o serie de eseuri web video care readuc lunar in atentia publicului unele dintre momentele importante ale cinematografulului romanesc
Publicitatea romaneasca a luat Media Agency of the Year la Eurobest cu UM Romania (McCann).
 McCann Worldgroup Romania castiga un total 7 premii, cu 5 campanii diferite: 1 Grand Prix, 3 trofee de aur, 3 trofee de argint si unul de bronz.
 
PUBLICITATE: