„Este o mare bucurie pentru noi sa avem aceasta confirmare a increderii romanilor in cea mai reprezentativa inovatie de la SPOR – noua formula a lavabilei de interior, care nu curge si acopera excelent, cu albul generos garantat cinci ani” spune Camelia Dragomirescu, director de marketing Policolor.
Jocurile din gradina secreta, pergola si ceainarie sunt propuse de Asociatia Lume Buna, Amos, Blackfire, EduBricks, Happy Color, Ideal Board Games, Mumu Toys, Vulps Toys.
Campania de comunicare, conceputa de agentia Rogalski Damaschin Public Relations, s-a derulat in perioada mai - august 2017 si a mai fost recompensata cu un premiu in cadrul Romanian PR Award (Silver for Excellence, la categoria „Sport and Entertainment”), in noiembrie 2017.
Lucrarile, asigurate pentru o valoare globala de aprox. 10 milioane de euro, au provenit din muzee romanesti si straine, printre care si Muzeul Pompidou si Muzeul Louis Vuitton Fondation din Paris
In cadrul evenimentului se va dezbate subiectul AVC 360° Practica multidisciplinara centrata pe pacient
Evenimentul va avea loc intre 17 si 19 octombrie la Portoroz, iar lucrarile care vor intra in editia jubiliara Golden Drum vor fi jurizate de 22 dintre cei mai renumiti experti internationali in creatia de publicitate.
Dan Petre, Business Developer D&D Research, Adina Vlad, Managing Partner Unlock Market Research, Dan Zloteanu, Business Consultant & Marketing Researcher MRI/The Network, Adina Nica, Research & Marketing Consultant Open-I Research, si Diana Flutur, Executive Coach si Directorul Conferintei Globale IAA “Creativity4Better”, vor avea rolul de a initia si de a conduce discutiile dintre cei peste 100 de jurati ai...
Gala de decernare a premiilor Produsul Anului, editia 2018, are loc miercuri, 23 mai, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel. Incepand cu 24 mai, produsele castigatoare vor putea purta titlul de “Votat Produsul Anului®” de catre consumatorii romani, in toate campaniile de comunicare.
Unul dintre cele mai bune proiecte internationale de marketing ale marcii, Ziua Familiei la ŠKODA a crescut de la 8 show-room-uri anul trecut, la 14 show-room-uri in 2018
129 de materiale digitale educationale au intrat in concursul #Digitaliada, iar juriul a selectat 9 castigatori. #Digitaliada este un concurs care incurajeaza crearea de materiale cu continut original si open source, utile procesului de invatare in limba romana,
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: