”Ma bucur sa organizam anul acesta cea de-a doua editie a competitiei Tiriac Trophy. Este un eveniment sportiv de amploare, extrem de asteptat de cluburile de hochei pentru copii. Aducem impreuna copii talentati care, prin experienta dobandita in cadrul competitiilor, sustinuta de disciplina si perseverenta pregatirii sportive, ne arata in fiecare an ca fac pasi siguri catre performanta”, a precizat Ion Tiriac, fondatorul Tiriac...
Anul acesta obiectivul Our Big Day Out este sa ajunga la 4.792 de beneficiari din 9 judete (batrani & copii institutionalizati, copii, familii si batrani care traiesc in sate marginalizate, unii dintre ei fiind privati chiar de apa potabila sau electricitate).
Vladut ar putea aduna banii necesari operatiei daca 50.000 de oameni ar trimite in contul mamei sale cel putin 10 dolari (40 de lei)
Cele 8 premii de Aur si 5 de Argint au fost castigate pentru campaniile: “StudyCoing” si “Social ME” pentru clientul KFC; “Scrolling through life” pentru clientul Vodafone; “Artists are calling”, “INNA cans musical album”, #samefeeling, “Holidays are coming back. Again.” dar si Instagram Page pentru clientul Coca-Cola.
Senatul a votat luni, 3 decembrie, tarziu, in unanimitate, modificarea Legii educatiei nationale nr.1/2011, care va defini, preveni si interzice violenta psihologica, adica bullying-ul, in spatiile destinate educatiei, precum scolile si gradinitele
Echipa formata din designerul Costin Oane si producatorii Romprix si Total CMYK este castigatoarea celei de-a doua editii a concursului de design si productie de ambalaj Think About The Box, organizat de revista Pack Romania, si a premiului in valoare de 2000 de euro.
Dupa trei zile de spectacol la Sala Palatului, in fata a peste 12.000 de oameni, Delia duce show-ul „Acadelia” si la Londra, pe Arena O2, Duminica, 25 noiembrie, unde este asteptata de peste 3.000 de spectatori care se vor afla in sala Indigo.
Trofeul pentru cea mai buna campanie de Digital PR derulata in 2018 a fost adjudecat de Cronicari Digitali, demers de viralizare a patrimoniului cultural in randul millennials, desfasurat de agentia de comunicare Zaga Brand si sprijinit de Institutul National al Patrimoniului.
Ioana Zamfir si-a inceput cariera in publicitate in anul 2010. S-a alaturat echipei Centrade | Cheil Romania in luna mai a acestui an, ca director de creatie. Anterior, a ocupat pozitia de Group Creative Director la McCann Bucuresti.
Sesiunea „Living in the digital era” il va aduce pe scena pe speaker-ul international Ed Gillespie, comunicator si antreprenor britanic care a dezvoltat programe si campanii in domeniul sustenabilitatii, co-fondator al agentiei de consultanta in sustenabilitate, Futerra.
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: