Voluntarii Our Big Day Out au dat start celei de-a- XXII - a editii de actiuni caritabile. In 2018, in sprijinul unui numar de aproape 5000 de persoane
  Anul acesta obiectivul Our Big Day Out este sa ajunga la 4.792 de beneficiari din 9 judete (batrani & copii institutionalizati, copii, familii si batrani care traiesc in sate marginalizate, unii dintre ei fiind privati chiar de apa potabila sau electricitate).
Salveaza copilul unui coleg al ZF: Vladut, copilul de 6 ani al lui Sorin Circiu, diagnosticat cu neuroblastom si alte doua tumori la plamani, are nevoie urgenta de ajutor pentru operatie si tratament
  Vladut ar putea aduna banii necesari operatiei daca 50.000 de oameni ar trimite in contul mamei sale cel putin 10 dolari (40 de lei)
Opt campanii KFC, Vodafone si Coca-Cola i-au adus MRM // McCann Romania 13 premii si titlul de Agentia Anului la Internetics 2018
  Cele 8 premii de Aur si 5 de Argint au fost castigate pentru campaniile: “StudyCoing” si “Social ME” pentru clientul KFC; “Scrolling through life” pentru clientul Vodafone; “Artists are calling”, “INNA cans musical album”, #samefeeling, “Holidays are coming back. Again.” dar si Instagram Page pentru clientul Coca-Cola.
Violenta psihologica si fizica  in scoli pedepsite. Legea educatiei nationale nr.1/2011 va defini, preveni si interzice bullying-ul
  Senatul a votat luni, 3 decembrie, tarziu, in unanimitate, modificarea Legii educatiei nationale nr.1/2011, care va defini, preveni si interzice violenta psihologica, adica bullying-ul, in spatiile destinate educatiei, precum scolile si gradinitele
Concursul de design si productie de ambalaj ,,Think about the box'' si-a desemnat echipa castigatoare a premiului in valoare de 2000 de euro
Echipa formata din designerul Costin Oane si producatorii Romprix si Total CMYK este castigatoarea celei de-a doua editii a concursului de design si productie de ambalaj Think About The Box, organizat de revista Pack Romania, si a premiului in valoare de 2000 de euro. 
Show romanesc marca Global Records in Marea Britanie. Londra gazduieste Acadelia.
  Dupa trei zile de spectacol la Sala Palatului, in fata a peste 12.000 de oameni, Delia duce show-ul „Acadelia” si la Londra, pe Arena O2, Duminica, 25 noiembrie, unde este asteptata de peste 3.000 de spectatori care se vor afla in sala Indigo.
Campania de viralizare a patrimoniului cultural, Cronicari Digitali a castigat Best Digital PR la IAB MIXX Awards 2018
  Trofeul pentru cea mai buna campanie de Digital PR derulata in 2018 a fost adjudecat de Cronicari Digitali, demers de viralizare a patrimoniului cultural in randul millennials, desfasurat de agentia de comunicare Zaga Brand si sprijinit de Institutul National al Patrimoniului. 
Creative Director, Centrade | Cheil Romania, Ioana Zamfir a fost selectata in juriul Eurobest 2018
  Ioana Zamfir si-a inceput cariera in publicitate in anul 2010. S-a alaturat echipei Centrade | Cheil Romania in luna mai a acestui an, ca director de creatie. Anterior, a ocupat pozitia de Group Creative Director la McCann Bucuresti.
Britanicul Ed Gillespie, specialist in sustenabilitate, invitat la Connections powered by Telekom pe 12 noiembrie
  Sesiunea „Living in the digital era” il va aduce pe scena pe speaker-ul international Ed Gillespie, comunicator si antreprenor britanic care a dezvoltat programe si campanii in domeniul sustenabilitatii, co-fondator al agentiei de consultanta in sustenabilitate, Futerra.
Ultima saptamana de inscrieri in concursul Think about the box, cu premii de 2.000 de euro
  Desemnarea castigatorului va fi organizata in cadrul unui eveniment care va avea loc pe data de 28 noiembrie 2018 si va fi anuntat pe site-ul  pack-romania.ro
 
PUBLICITATE: