Cu proiecte de voluntariat ajunse la sfarsitul lui 2018 la editia cu numarul XXII, platforma Our Big Day Out a fost fondata de o mana de oameni in frunte cu Alexandra Tinjala si deruleaza pe intreg parcursul anului activitati in sprijinul copiilor institutionalizati care traiesc sub limita saraciei, al copiilor, tinerilor si varstinicilor aflati in sistemul de protectie speciala, batrani comunitari, copii si familii care traiesc in...
Potrivit unei informari a cunoscutului festival de radio, in acest an intrecerea are mai multe categorii de concurs decat oricand.
Roger Hatchuel Academy este un prestigios accelerator de cariera pentru tinerii cu varste intre 18 si 23 de ani, pasionati de creativitate, marketing, arte vizuale, disciplinele comunicarii, in general
Robotistii Romaniei sunt gata de competitie! Sambata, 5 ianuarie, de la 12:00, la Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iasi, vor avea loc primele antrenamente demonstrative ale programului de robotica BRD FIRST Tech Challenge, implementat in Romania de Asociatia „Natie Prin Educatie”.
Cinepub si-a invitat fanii la o intalnire calda cu Stere Gulea si Lucian Georgescu, Miercuri, 19 Decembrie, de la ora 19.00, offline la libraria Carturesti-Verona si online pe cinepub.ro
Catedra de media va fi ocupata, rand pe rand, de catre : Alexandra Dimitriu (Managing Director Publicis Groupe Media Bucharest) care va deschide cursul alaturi de Mihai Trandafir (Managing Director Universal McCann), Ștefan Teodorescu (Marketing Strategy & Capability Director Ursus Breweries) care va oferi o intelegere aprofundata a principiilor de marketing.
”Ma bucur sa organizam anul acesta cea de-a doua editie a competitiei Tiriac Trophy. Este un eveniment sportiv de amploare, extrem de asteptat de cluburile de hochei pentru copii. Aducem impreuna copii talentati care, prin experienta dobandita in cadrul competitiilor, sustinuta de disciplina si perseverenta pregatirii sportive, ne arata in fiecare an ca fac pasi siguri catre performanta”, a precizat Ion Tiriac, fondatorul Tiriac...
Anul acesta obiectivul Our Big Day Out este sa ajunga la 4.792 de beneficiari din 9 judete (batrani & copii institutionalizati, copii, familii si batrani care traiesc in sate marginalizate, unii dintre ei fiind privati chiar de apa potabila sau electricitate).
Vladut ar putea aduna banii necesari operatiei daca 50.000 de oameni ar trimite in contul mamei sale cel putin 10 dolari (40 de lei)
Cele 8 premii de Aur si 5 de Argint au fost castigate pentru campaniile: “StudyCoing” si “Social ME” pentru clientul KFC; “Scrolling through life” pentru clientul Vodafone; “Artists are calling”, “INNA cans musical album”, #samefeeling, “Holidays are coming back. Again.” dar si Instagram Page pentru clientul Coca-Cola.
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: