Potrivit autorilor evenimentului, principala destinatie Romanian Design Week 2020 va fi Combinatul Fondului Plastic, unde vizitatorii pot descoperi expozitia centrala si instalatia IQOS World: O noua perspectiva. De asemenea, in perioada 13-20 septembrie, spatiul Qreator by IQOS va gazdui Design Flags, o serie de sapte expozitii prezentate in premiera in Romania.
Expozitia este organizata de DC Communication, in colaborare cu Muzeul National de Istorie Naturala Grigore Antipa si cu Asociatia Ivan Patzaichin – Mila 23, ca parte din proiectul cultural pluridisciplinar „Este dezvoltarea unei lumi durabile un act cultural? Antipa, Brancusi, Georgescu-Roegen”, co-finantat de AFCN, cu aportul generos al Aqua Carpatica si sprijinul oferit de Bucuresti FM
Primaria Voluntari, prin compania PubliVol care se ocupa de administrarea publicitatii si comunicarii locale, si-a insusit panourile publicitare apartinand Mistic Media, compania care administra publicitatea stradala in Voluntari, sub contract.
Situata intr-una dintre cele mai importante zone comerciale din Bucuresti, intr-o cladire care a fost complet restaurata, cu spatii largi si luminoase, cafeneaua are o suprafata totala de 276 mp si o terasa de 60 mp.
Dupa cum informeaza reprezentantii arenei, au fost reluate antrenamentele pentru cluburile de hochei, inclusiv cele ale echipelor sustinute de Fundatia Tiriac cu sprijinul sponsorilor Telekom, Allianz-Tiriac, Dedeman, Skoda si Simona Halep.
Sute de programe educationale din toata tara, reunite pentru prima oara intr-un singur spatiu virtual, in care accesul vizitatorilor la expozitie este gratuit
Proiect dezvoltat de Fundatia Tiriac si Nadia Comaneci, sala GymNadia si-a redeschis usile pentru copii, din data de 16 iunie, cu respectarea stricta a reglementarilor impuse de autoritati privind reluarea activitatilor in bazele sportive.
Roxana Nita, Group Creative Director la Cheil | Centrade Romania, este una dintre cele 15 femei selectate in programul Cannes Lions See It Be It (SIBI) din 2020-2021
Printre partenerii care sustin Muzeul National de Istorie Naturala „Grigore Antipa” se numara MOL Romania (Sponsor principal) si BRD Societe Generale. Parteneri media sunt Radio Romania Cultural, Centruldepresa.ro, HotNews.ro, National Geographic.
Cu 535 de proiecte inscrise de creativi din 24 de tari pe platforma competitiei Antalis Interior Design, sectiunea “Home” a fost castigata de Laura Pietrusel – Romania, cu proiectul “Bloom apartment”
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: