Gama de bauturi alcoolice Imperial de la Marex Braila face “propaganda Partidului Imperial” cu spoturile "Asa am facut istoria" (30 sec) si teaserul "Statuia" (10 sec)
Radu Florescu, managing directorul agentiei, se adreseaza clientilor fiind si "actorul" self-promo-ului radio ce s-a difuzat la radio pana de curand
Mireasa de la Leo Burnett este on air ‘cu liftul’ media al ProTv, Antena 1, TVR1, TVR2, MTV, Prima, TV Sport, presa scrisa, outdoor si POSM
Dupa cum spun reprezentantii sai, revista are abonate deja 2.500 de companii de top iar tariful paginii de publicitate este 2.999 EUR
Derulata sub sloganul “Mai mult fruct. Mai multa energie” noua campanie QAB cuprinde spoturile Pescarul, Salteaua si print-ul Balena
Asociatia infirma tirajul mediu al ProSport din luna februarie citat de catre Antena 1 si Jurnalul National
GMP / MAP i-a numit Group Account Director pe Mirela Angelescu (ex McCann), Head of Creatives pe Ioan Alexandru Bratianu si PR Manager pe Ramona Tcaciuc (ex Ogilvy PR)
La aniversare, ProFM relanseaza DEMOnstratia, conceptul ce isi propune sa lanseze si sa promoveze noi nume si hit-uri in muzica
Promotia “Acum cu 10% mai mult” a pus “Atlasii” pe umerii P&G si Leo Burnett
Din aceasta saptamana reteaua nationala radio se aude si in Constanta (96,2 FM) si Oradea (107,6 FM)
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: