'Brandstorming' Starlink pentru propaganda Imperial(ista)
Gama de bauturi alcoolice Imperial de la Marex Braila face “propaganda Partidului Imperial” cu spoturile "Asa am facut istoria" (30 sec) si teaserul "Statuia" (10 sec)
Saatchi & Saatchi Romania - "Closed" 5 minutes for Ad'Or "
Radu Florescu, managing directorul agentiei, se adreseaza clientilor fiind si "actorul" self-promo-ului radio ce s-a difuzat la radio pana de curand
'Da.Cand e vorba de gagici!' pentru noua sticla Bergenbier
Mireasa de la Leo Burnett este on air ‘cu liftul’ media al ProTv, Antena 1, TVR1, TVR2, MTV, Prima, TV Sport, presa scrisa, outdoor si POSM
Media On lanseaza si oficial Euro Lider
Dupa cum spun reprezentantii sai, revista are abonate deja 2.500 de companii de top iar tariful paginii de publicitate este 2.999 EUR
Derulata sub sloganul “Mai mult fruct. Mai multa energie” noua campanie QAB cuprinde  spoturile Pescarul, Salteaua si print-ul Balena
BRAT "auditeaza" citarea gresita a cifrelor de tiraj
Asociatia infirma tirajul mediu al ProSport din luna februarie citat de catre Antena 1 si Jurnalul National
Oameni noi la GMP / MAP de la McCann si Ogilvy PR
GMP / MAP i-a numit Group Account Director pe  Mirela Angelescu (ex McCann),  Head of Creatives pe Ioan Alexandru Bratianu si PR Manager pe Ramona Tcaciuc (ex Ogilvy PR)
La aniversare, ProFM relanseaza DEMOnstratia, conceptul ce isi propune sa lanseze si sa promoveze noi nume si hit-uri in muzica
O zi de filmare si 4 luni postproductie pentru 10% mai mult Tide
Promotia “Acum cu 10% mai mult” a pus “Atlasii” pe umerii P&G si Leo Burnett
Din aceasta saptamana reteaua nationala radio se aude si in Constanta (96,2 FM) si Oradea (107,6 FM)
 
PUBLICITATE: