Festivalul de publicitate de la Cannes reuneste in 2005 peste 22.000 de inscrieri si zeci de seminarii si workshop-uri tinute de top executivi ai unor retele internationale din publicitatea mondiala
Brands&Bears face "1001 de premii de la Winchester"  pentru JTI
Promotia are loc in perioada 1 iunie-15 august si insumeaza castiguri totale in valoare de peste 300.000$
Aproape 9 din 10 romani din populatia urbana au vazut de 11 ori "Discriminarea ucide vise"
Campania semnata de Lowe & Partners si derulata pe media cu Initiative vrea sa mai indrepte din procentul de 93% dintre romani care discrimineaza, constient sau nu
Regele Berii de la CBR si-a luat inca doua coroane
Ursus Premium a castigat o medalie de aur si una de argint la doua concursuri internationale organizate la Bruxelles si Melbourne
"Multumim colegilor de la McCann, care ne-au tinut "in priza" si anul acesta"
Cu cele 11 premii pentru Leo Burnett la Ad’Or, Bogdan Naumovici mai adreseaza "Felicitari pentru Totem si Propaganda, agentiile care au demonstrat ca Ad'Or nu este vreo "afacere de familie" a agentiilor mari"
Castigatorii "Leod'Or 2005"
Leo Burnett a castigat Agentia Anului, Campania Anului si poate indeplini "promisiunea" lui Naumovici pentru inca 2 editii viitoare, daca acestea nu vor fi "ponderate" de o participare relevanta a industriei de publicitate
AdPlayers va pune la dispozitie lista posibilelor “adrese” spre care va pleca Ad’Or 2005 la Campania Anului, Cel mai bun Ad de presa, Cel mai bun outdoor si Cel mai bun spot radio
Imager lanseaza un nou meniu pentru Pizza Hut
Agentia a dezvoltat campania “Apetisamba – Carnavalul gusturilor” pentru American Restaurant System
CNA opreste reclama la publicatii in emisiunile de stiri
Consiliul mai spune ca publicitatea si promovarea cotidienelor si revistelor trebuie sa respecte regulile publicitatii
Copywriteri noi la Graffiti BBDO
Mihai Gongu ex- Leo Burnett si  Adina Basag ex-Ogilvy si Scala Thompson se alatura echipei de creatie a echipei din fata portii Palatului Cotroceni
 
PUBLICITATE: