Romanian PR Award 2005 "inchide editia" pe 12 septembrie
Pe o piata saraca in bugete de PR, cu o taxa de participare pentru inscrierile comerciale de 120 de EUR, comparabila cu o inscriere intr-un festival de publicitate si de 40 EUR pentru ONG-uri, competitia are sanse sa nu se bucure nici in acest an de multe proiecte comerciale inscrise de agentii
Unirea, Zaraza si Murfatlar lucreaza cu Profile Communication
Agentia de relatii publice comunica asocierea si sustinerea de catre Unirea a  expozitiei de arta moderna 'beton armat' in care sticlele de coniac au fost turnate in beton
Foote, Cone & Belding toarna Lafarge Romcim dupa licitatie
Campania pentru noul ciment Romcim ce se deruleaza sub titlul "Romcim – Rezultatul e beton!" urmeaza unei licitatii castigate de FCB Bucharest la sfarsitul lunii iunie
Grey Worldwide face ClickNet Start
Derulata sub conceptul „Am vazut pe net”, campania de promovare a Internetului prin dial-up de la Romtelecom se deruleaza in presa scrisa, radio si TV pana la sfarsitul anului
Brands&Bears la aparatele promotiei BTL de la Bic la mare
BIC Action Beach leaga 6 promoteri, 1 instructor de surf si kite si unul de caiac cu “clientii” celor 10 caiace, 5 windsurf-uri, 1 kite (toate BIC Sport)
MPG planifica in Orientul Mijlociu cu MPG Middle East
Filiala specialistului de media din cadrul grupului de marketing si comunicare Havas este si primul pas dintr-o strategie agresiva de expansiune in aceasta regiune
Arbomedia a semnat pe 5 ani cu Radio Total
In plina campanie de promovare a leului greu in parteneriat cu Realitatea TV, postul de radio va avea incepand cu luna august lei grei din publicitate de la regia de vanzari
Promotie UniCredit Romania pentru creditele ipotecare si imobiliare
Pana pe 15 septembrie banca a redus pentru persoanele fizice dobanzile la 8% in valuta respectiv 13% in RON si a marit la 25 ani perioada de rambursare
Isoni Design a lansat revista Omagiu
Cu 208 pagini pe diferite tipuri de hartie, revista trimestriala de muzica, fashion, arta contemporana si cultura urbana are un tiraj de 3000 de exemplare si 4000 EUR tariful unei pagini de publicitate
Publicis cupleaza pentru Peroni weekend-uri fashion cu Ambientalia
Consumatorii pot intalni la Mamaia stilul italian al berii Peroni, fashion, un Yacht si multa muzica
 
PUBLICITATE: