Romtelecom vrea lider pe internet de banda larga
"Si in 2006 vom aplica o strategie adaptata prin pret pietei rezidentiale" a dezvaluit astazi  Pieter Bakker, Director Executiv Comercial al companiei
BTL Net Marketing pentru Kosarom
Noua identitate vizuala a procesatorului de carne a fost promovata printr-o caravana below-the-line in 27 de orase din tara
Romtelecom promoveaza FixMobilPlus
Campania ce comunica noua optiune de tarife reduse cu 25% pentru convorbirile fix-mobil este semnata de Grey Worldwide si se va difuza in urmatoarele 3 luni pe televiziune radio, presa scrisa si internet
Legea German Fest: 100.000 de pahare Holsten
Prima editie a festivalului ce are loc in perioada 5-9 octombrie la Bucuresti aduce atmosfera specifica Oktober Fest-ului de la Munchen - mancare traditionala germana, muzica si "legea germana a puritatii"
McCann Erickson lupta impreuna cu Fundatia Renasterea
Campania de lupta impotriva cancerului la san este realizata cu ajutorul a trei vedete de televiziune: Andreea Esca, Mihaela Radulescu si Mihaela Tatu
Grey Worldwide EMEA este "Agency Network of the Year" la Euro EFFIE 2005
"Cea mai buna retea de publicitate" a anului 2005 pentru eficienta campaniilor de comunicare din Europa a fost confirmata cu Aquafresh, Lenor, Seat  si Synoptic
Catavencu a semnat: exclusiv BOOM.ro
Agentia de publicitate online administreaza exclusiv spatiul online pentru revista Academia Catavencu, ziarul Cotidianul, saptamanalul B 24 FUN, site-ul Radio Guerilla, revista ID - Idei in Dialog, revistele lunare Tabu, Superbebe, Aventuri la pescuit si Bucataria pentru toti
Astazi este ultima zi de inscrieri la Golden Drum 2005
Doar azi mai puteti trimite lucrari la festivalul de publicitate ce se va desfasura intre 2 si 7 octombrie la Portoroz, in Slovenia
Tempo Advertising trece Orangina de la comunicarea de produs la cea de brand
Produsa in Franta si adaptata pentru Romania, campania sub sloganul "Shake it your way" se va derula pe Pro TV, Pro Cinema, Acasa, Realitatea, Discovery si va fi sustinuta in presa, outdoor si actiuni tactice de BTL si PR
Edipresse AS Romania lanseaza Computer Bild
Cea mai citita revista IT din Europa, potrivit editorului, vine in Romania din octombrie la un pret de coperta de 6 lei cu CD inclus si 114 pagini, revista avand un tiraj de 25.000 de exemplare si un tarif lista (rate card) pentru o pagina de publicitate de 1.800 EUR
 
PUBLICITATE: