OTV, TV, CNA, Auto, 23
Alte "cadouri" C.N.A. pentru decembrie
Intrunit in sedinta publica de astazi, consiliul a sanctionat National TV cu amenda de 10.000 RON, si cu somatie publica posturile de televiziune PRIMA TV, OTV, si Oltenia TV
ARCA are o noua conducere
Consiliul Director al Asociatiei Romāne de Comunicatii Audiovizuale este condus de Ovidiu Miculescu - presedinte, Anca Budinschi - vicepresedinte pentru televiziune, Nora Marcovici - vicepresedinte pentru radio, director executiv fiind īn continuare George Chirita
Stefan Iordache: "Nu mai aveam loc"
Leo Burnett Group  (Leo Burnett & Target, Starcom Media si Starlink Media) s-a mutat  de astazi, 22 decembrie, in str. Nicolae Iorga 13 din Bucuresti
COSMOTE: "cele mai mici tarife"
Sub verdele noii marci, operatorul de telefonie mobila lanseaza tarife unice indiferent de retea si vrea "comunicare mobila accesibila tuturor"
141 Romania trece pe marketing integrat
De la o agentie traditionala de BTL, 141 Worldwide Romania se relanseaza ca o noua companie de servicii de marketing integrate
"Lucian Georgescu si agentia din Romania reprezinta pentru Scholz & Friends o miscare strategica decisiva"
Thomas Heilmann - presedintele retelei Scholz & Friends si consilierul pe imagine al recent alesei prime femei cancelar, Angela Merkel, despre deschiderea GAV | Scholz & Friends Bucuresti
HVB  Banca pentru Locuinte a scos veveritele din "barlog"
Sub sloganul "Ca sa te vezi la casa ta, treci intai pe la noi!" campania Brands&Bears are 5 executii Tv si una radio, iar pentru a prezenta conceptul cu veveritele, agentia s-a vazut nevoita sa parieze inca din licitatie un prim buget de productie
AdVenture trece peste 1 milion EUR
La trei ani de la infiintare, agentia lucreaza pentru proiecte si conturi apartinand Panfoods, Unilever, Porsche Leasing, Porsche Bank, Karom Drinks, Total Sport FM, Sensiblu, Conagra Foods, Trinity Insurance Brokers, Total Air si Global Travel
Santal Kids ia putere de la Scala JWT
Sub sloganul "Santal Kids - Castigi putere!", campania de lansare a noii game de produse Parmalat se deruleaza in perioada octombrie - noiembrie 2005 pe televiziune, presa scrisa si media online
Leo Burnett are Cris Tim din plin
Campania sub sloganul "Carne din plin" precum si parteneriatul dintre cele doua companii nu au loc in urma unei licitatii de publicitate ci a unei invitatii din partea CrisTim
 
PUBLICITATE: