Jurnalisti si specialisti in comunicare s-au intalnit la sfarsitul saptamanii trecute cu viitoarele tinere sperante ale industriei de media si publicitate.
Organizata de asociatia studenteasca MediaProm, schimbul de impresii intre studenti si cei care isi desfasoara activitatea in comunicare a avut loc intr-un cadru informal. Mai exact, in deschiderea unui eveniment unde au urcat pe scena frumoasele studente din anul I - Balul Bobocilor de la Facultatea de Jurnalism si Știintele Comunicarii, din cadrul Universitatii din Bucuresti.
Printre cei care au dat concurs invitatiei studentilor s-au numarat Mihai Ursu - Prima TV, Mugur Patrascu - Managing Partener iLeo, Gabriel Feresteanu - EVZ, Cristi Dorombach – Ringier, Tudor Musat - Digi 24, Andreea Grigorean - Publicis, Catrinel Burghelea - IMAGE PR, Ruxandra Popescu - IMAGE PR si altii.
Cum au primit studentii discutia cu seniorii? “Feedback-ul lor este unul pozitiv, desi au fost cam timizi si nu i-au abordat pe invitati. Li s-a parut interesant sa afle cum se lucreaza in agentie, care e diferenta dintre ce fac agentiile si departamentele din acelasi domeniu ale companiilor” spune Florentina Crusitu, de la MediaProm, organizatoarea evenimentului.
Reprezentativa la nivel de facultate, asociatia (ASC-UB) adreseaza evenimentele organizate peste 1000 de studenti si masteranzi ai FJSC. Pe langa evenimentul de saptamana trecuta, un alt proiect este targul de internshipuri pe care asociatia vrea sa il organizeze in facultate si in 2015, dupa o editie de succes organizata in acest an.
Potrivit Florentinei Crusitu, targul se va adresa in special studentilor din anii I si II, pentru ca majoritatea celor din anii III si de la master au deja joburi - aproximativ 200 de oameni. Organizate in timpul anului, dezbaterile si work-shop-urile cu invitati din domeniu au in medie aproximativ 50 de student.
Comunicarea pare sa aiba un viitor frumos. Nu putem decat sa le uram multa bafta bobocilor, iar organizatorilor multa putere in anul care vine!
Mai mult in Eveniment