Recunoasterea Gold in Community Index® 2024, pentru cresterea nivelului de constientizare, vine dupa o analiza complexa care cuprinde un set de 43 de indicatori aliniati la cele mai importante standarde internationale din domeniul investitiilor in comunitati.
AdPlayers. info
Platforma Via-Profi.ro, lansata de Profi in urma cu doar un an, primeste cea mai importanta recunoastere pentru dezvoltarea comunitatilor din Romania.
Recunoasterea Gold in Community Index® 2024, pentru cresterea nivelului de constientizare, vine dupa o analiza complexa care cuprinde un set de 43 de indicatori aliniati la cele mai importante standarde internationale din domeniul investitiilor in comunitati.
„Punem mult suflet in Via Profi si ne bucuram ca sunt remarcate eforturile noastre de a sustine micii producatori locali si de a pastra si transmite mai departe tot ceea ce este mai bun in Romania. Calatorind local, mancand sanatos, traind si spunand mai departe povestea acestor experiente, contribuim cu totii la continuarea traditiilor intr-un mod sustenabil, cu grija fata de noi toti si fata de natura." a spus Calin Costinas, Director General Adjunct, Profi.
Analiza in urma careia se acorda distinctiile Community Index porneste de la o baza de date de peste 850 de proiecte sau programe, derulate in ultimul an. Community Index este un instrument de benchmarking pentru programele sau proiectele implementate in beneficiul comunitatilor si ajuta la o intelegere mai profunda a contextului local si national.
Accesibila gratuit, platforma via-profi.ro permite cautarea si contactarea directa a producatorilor, grupati pe domenii si judete. Pentru cei care vor sa se lase inspirati de gusturi noi si producatori care pun suflet, prima pagina a platfomei ofera recomandari vizuale, cu imagini mari si sugestive. La fiecare noua accesare a platformei, apar noi recomandari pentru o explorare culinara cat mai generoasa a Romaniei gustului bun.
Platforma Via Profi este una vie, completata permanent cu noi producatori, sugerati de vizitatori, descoperiti de echipele Profi sau care se inscriu folosind formularul de contact. De la produse proaspete autentice, la delicii gastronomice, produsele de pe Via Profi permit o altfel de explorare a bogatiei culturale a tarii si un sprijin real pentru comunitatile locale. Mai mult, antreprenorii locali care cauta sfaturi avizate le pot descoperi prin intermediul blogului Via Profi, locul unde sunt prezentate si povesti din Romania gustului bun.
Peste 550 de mici producatori locali in Via Profi
Daca in mai putin de sase luni de la lansare, Via Profi avea peste 200 de producatori locali din 11 judete, azi, sunt peste 550 de mici producatori locali care invita la o calatorie a gustului bun prin toata Romania.
Patru producatori locali din Cluj, Olt, Mures si Suceava au contribuit la realizarea spotului care a adus, din aceasta vara, Via Profi si la TV. Printr-o poveste incarcata de emotie, Gen Z poate descoperi mestesugul autentic si bunatatile pline de savoare din lumea satului pornind calatoria de la un click pe www.via-profi.ro , platforma care permite cautarea si contactarea directa a producatorilor, grupati pe domenii si judete.
Construind o punte intre generatiile noi si pastratorii valorilor romanesti, referinte cu care se pot identifica toti romanii, indiferent de varsta sau de conexiunile existente cu satul romanesc, Via Profi sterge traditia de praf si ridica imaginea produselor locale si a mancarurilor traditionale romanesti la nivelul gustului lor.
„Ca sa fie parte din Via Profi, micii producatori nu au vreo obligatie fata de Profi, trebuie doar sa-si doreasca acest lucru si noi ii asistam pas cu pas pentru a-si spun povestea si a-i ajuta sa se conecteze cu toti cei dornici de produse locale sanatoase. Via Profi este polita noastra de asigurare pentru un viitor durabil, unul in care fiecare pune suflet si impreuna punem suflet in Romania. Punem suflet in comunitate, iar Via Profi este comunitatea din care ne bucuram sa facem parte cu totii", a adaugat Gabriela Sirbu, Director de Sustenabilitate al retelei de retail si coordonatoarea acestui program.
Cu peste 28.000 de angajati in aproximativ 1.750 de magazine proprii si partenere din aproape 870 de localitati urbane si rurale, Profi este cel mai mare angajator privat din Romania. PROFI SUPER, PROFI GO si PROFI LOCO, formatele de magazin ale retelei, desfac o gama de 5.000 de produse apreciate de cei peste 1,4 milioane de clienti care zilnic isi fac aici cumparaturile. Mai bine de 94% dintre aceste produse provin de la parteneri din Romania. Cifra de afaceri a retelei, de 13 miliarde de lei in 2023 si plaseaza compania pe locul trei in sectorul de retail romanesc.
Mai mult in Retail, Responsabilitate Sociala, Antreprenoriat