Agentia a fost premiata pentru campania 15 sub 15, care a castigat Bronze la Creativity in B2B, la sectiunea Best Use of Earned Media, pentru Smartree si Teach for Romania
AdPlayers. info
VML obtine un premiu Bronze la categoria Creativity In B2B, sectiunea Best Use of Earned Media, in cadrul prestigiosului festival international London International Awards, pentru campania 15 sub 15, realizata pentru Smartree si Teach for Romania. VML este singura agentie din Romania premiata la editia din acest an.
,,Un Bronze acordat Romaniei la categoria Best Use of Earned Media, intr-o piata dominata de decizii bazate pe logica si solutii practice, demonstreaza ca ideile din sectorul B2B pot nu doar sa influenteze performantele comerciale, ci si sa trezeasca emotii puternice.
Campania 15 sub 15 a fost conceputa sa atraga atentia sectorului corporate asupra abandonului scolar timpuriu, care plaseaza Romania in topul statisticilor negative ale Uniunii Europene, oferind companiilor o solutie concreta de a investi in viitorul fortei de munca. Felicitari intregii echipe pentru premiu si multumim Smartree si Teach For Romania pentru increderea si suportul oferit pe parcursul intregului proces” a spus Bogdan Teodorescu, Executive Creative Director VML Romania.
Campania aduce in prim-plan povestile emotionante ale a 15 copii sub 15 ani care, desi sub varsta legala de angajare in Romania, sunt nevoiti sa munceasca pentru a-si ajuta familiile.15 sub 15 este un apel catre mediul de business de a investi in viitorul educatiei prin sustinerea proiectelor Teach For Romania. Mesajul a fost transmis prin intermediul unei editii speciale a revistei 15 sub 15, inspirata dupa un cunoscut format international al unei reviste de business.
Timp de 2 luni, o echipa formata din jurnalisti si fotografi cu experienta recunoscuta la nivel local si international – Ana Maria Ciobanu, Andreea Pietrosel, Felicia Simion si Bogdan Dinca – au documentat 15 cazuri din intreaga tara, ilustrand realitatea dura a inegalitatii sociale.
,,15 sub 15 este o radiografie a modului in care saracia extrema afecteaza frecventa scolara, puterea copiilor de a visa si de a-si planifica viitorul, stabilitatea emotionala si increderea in sine. Majoritatea copiilor din revista 15 sub 15 locuiesc in mediul rural, au fost deseori martorii violentei in familie, isi duc uneori zilele intre scoala, munca si vizitele la penitenciarele unde unul dintre parinti executa o pedeapsa, impart o singura camera cu alti opt frati mai mici, au unul dintre parinti plecati in strainatate” a spus Ana Maria Ciobanu, jurnalist.
Proiectul 15 sub 15 vine in contextul unei rate alarmante de abandon scolar in Romania, suntem pe locul 1 in Uniunea Europeana, iar 1 din 5 copii din medii defavorizate abandoneaza scoala pana in clasa a VIII-a. Impactul economic negativ al acestui fenomen este semnificativ, avand consecinte asupra capitalului uman, somajului si saraciei in tara.
Echipa Smartree Romania
Alexandra Peligrad – Chief Executive Officer
Alina Netea – Marketing Manager
Echipa Teach For Romania
Mara Niculescu – Fundraising, Communication & Advocacy Director
Sorana Radu – Senior Communications Specialist
Giorgiana Astefanei – Communications & Media Relations Specialist
Cosmina Schiau – Head of Corporate Partnerships & Climate Programme Manager
Echipa VML Romania
Bogdan Teodorescu – Creative Director
Ioana Ichim – Group Creative Director
Bogdan Dinu – Group Creative Director
Irina Szelleki – Copywriter
Miruna Belgun – Art Director
Cristina Nichita – Art Director
Mihai Adler – Art Director
Stefan Matei – DTP
Miki Craciunescu – Strategy Director
Sonia Ardelean – Strategic Planner
Octavian Aftanasa – Social Media Manager
Mina Ionescu – Business Director
Raluca Dinu - Account Director
Irina Matei – Accunt Manager
Andreea Bucur – Digital Account Manager
Denissa Mic – PR Director
Simona Chiritoiu – Traffic Manager
Echipa Essence Mediacom
Adriana Lungu – Senior Content Project Manager
Ana-Maria Sparlac – Special Projects Manager
Claudia Gorunescu – Digital Account Manager
Daniela Fasie – Senior OOH Manager
Mihaela Dumitrescu – Trading Director
Sanda Stanciu – Print Buyer & Planner
Mai mult in Festival, Campanii