VML este singura agentie din Romania premiata la London International Awards 2024
Joi, 10 Octombrie 2024

Agentia a fost premiata pentru campania 15 sub 15, care a castigat Bronze la Creativity in B2B, la sectiunea Best Use of Earned Media, pentru Smartree si Teach for Romania

AdPlayers. info

VML obtine un premiu Bronze la categoria Creativity In B2B, sectiunea Best Use of Earned Media, in cadrul prestigiosului festival international London International Awards, pentru campania 15 sub 15, realizata pentru Smartree si Teach for Romania. VML este singura agentie din Romania premiata la editia din acest an.

,,Un Bronze acordat Romaniei la categoria Best Use of Earned Media, intr-o piata dominata de decizii bazate pe logica si solutii practice, demonstreaza ca ideile din sectorul B2B pot nu doar sa influenteze performantele comerciale, ci si sa trezeasca emotii puternice.

Campania 15 sub 15 a fost conceputa sa atraga atentia sectorului corporate asupra abandonului scolar timpuriu, care plaseaza Romania in topul statisticilor negative ale Uniunii Europene, oferind companiilor o solutie concreta de a investi in viitorul fortei de munca. Felicitari intregii echipe pentru premiu si multumim Smartree si Teach For Romania pentru increderea si suportul oferit pe parcursul intregului proces” a spus Bogdan Teodorescu, Executive Creative Director VML Romania.

Campania  aduce in prim-plan povestile emotionante ale a 15 copii sub 15 ani care, desi sub varsta legala de angajare in Romania, sunt nevoiti sa munceasca pentru a-si ajuta familiile.15 sub 15 este un apel catre mediul de business de a investi in viitorul educatiei prin sustinerea proiectelor Teach For Romania. Mesajul a fost transmis prin intermediul unei editii speciale a revistei 15 sub 15, inspirata dupa un cunoscut format international al unei reviste de business.

Timp de 2 luni, o echipa formata din jurnalisti si fotografi cu experienta recunoscuta la nivel local si international – Ana Maria Ciobanu, Andreea Pietrosel, Felicia Simion si Bogdan Dinca – au documentat 15 cazuri din intreaga tara, ilustrand realitatea dura a inegalitatii sociale.

,,15 sub 15 este o radiografie a modului in care saracia extrema afecteaza frecventa scolara, puterea copiilor de a visa si de a-si planifica viitorul, stabilitatea emotionala si increderea in sine. Majoritatea copiilor din revista 15 sub 15 locuiesc in mediul rural, au fost deseori martorii violentei in familie, isi duc uneori zilele intre scoala, munca si vizitele la penitenciarele unde unul dintre parinti executa o pedeapsa, impart o singura camera cu alti opt frati mai mici, au unul dintre parinti plecati in strainatate” a spus  Ana Maria Ciobanu, jurnalist.

Proiectul 15 sub 15 vine in contextul unei rate alarmante de abandon scolar in Romania, suntem pe locul 1 in Uniunea Europeana, iar 1 din 5 copii din medii defavorizate abandoneaza scoala pana in clasa a VIII-a. Impactul economic negativ al acestui fenomen este semnificativ, avand consecinte asupra capitalului uman, somajului si saraciei in tara.

Echipa Smartree Romania

Alexandra Peligrad – Chief Executive Officer

Alina Netea – Marketing Manager

 

 

Echipa Teach For Romania

 

Mara Niculescu – Fundraising, Communication & Advocacy Director

Sorana Radu – Senior Communications Specialist

Giorgiana Astefanei – Communications & Media Relations Specialist

Cosmina Schiau – Head of Corporate Partnerships & Climate Programme Manager

 

 

Echipa VML Romania

 

Bogdan Teodorescu – Creative Director

Ioana Ichim – Group Creative Director

Bogdan Dinu – Group Creative Director

Irina Szelleki – Copywriter

Miruna Belgun – Art Director

Cristina Nichita – Art Director

Mihai Adler – Art Director

Stefan Matei – DTP

Miki Craciunescu – Strategy Director

Sonia Ardelean – Strategic Planner

Octavian Aftanasa – Social Media Manager

Mina Ionescu – Business Director

Raluca Dinu - Account Director

Irina Matei – Accunt Manager

Andreea Bucur – Digital Account Manager

Denissa Mic – PR Director

Simona Chiritoiu – Traffic Manager

 

 

Echipa Essence Mediacom

 

Adriana Lungu – Senior Content Project Manager

Ana-Maria Sparlac – Special Projects Manager

Claudia Gorunescu – Digital Account Manager

Daniela Fasie – Senior OOH Manager

Mihaela Dumitrescu – Trading Director

Sanda Stanciu – Print Buyer & Planner

 

 

Mai mult in Festival, Campanii


PUBLICITATE: