( AdPlayers.ro ) Imager a castigat campania de imagine Univer. Spotul poate fi vazut, incepand din 20 martie, timp de o luna, pe National TV, N24, Pro Cinema si PRIMA TV, in paralel cu o campanie de “degustare” ale produselor Univer, sustinuta in magazinele Billa din toata tara.
“Campania Univer este genul de comunicare care face ca lucrurile sa mearga inainte: comunica intr-un mod cald si amuzant o poveste despre un brand, ca sa-i aduca pe consumatori la raft si sa cumpere produsul” spune Traian Panghe (foto), Creative Director, Imager. “Suna usor banal dar e bine sa nu uitam ca exista inca stravechiul motiv pentru care facem publicitate: vanzarile””, este de parere creativul.
“Condimentata” cu un spot TV de 20 de secunde, o serie de trei printuri si mai multe demonstratii de produs in reteaua de magazine Billa, prima campanie de imagine pentru condimentele Univer se dezvolta in jurul povestii despre atractia irezistibila dintre mancare, pe de o parte, si ketchup-ul, mustarul si maioneaza Univer” spun oficialii agentiei de publicitate.
“Devenite personaje de spot, atat alimentele, cat si produsele Univer isi asuma cu umor rolurile in care au fost distribuite de Imager”, sustin reprezentantii Imager.
"Mancarea alege gustul Univer" este un concept care surprinde, spune agentia, combinatia plina de savoare dintre mustarul, maioneaza si ketchup-ul Univer si legume, carnaciori, pizza si orice ar mai putea sa ceara acest gen de condimente.
Din partea companiei Univer, campania a fost supervizata de Tihamer Bereczki, Attila Avramucz si Severus Nacsa.
Echipa Imager care lucreaza la proiectul de comunicare este formata din Laura Popeanga – Copywriter, Marius Davidoni – Senior Art Director, Traian Panghe - Creative Director & A-V Production Manager, Andreea Bonis – Account Manager.
Spotul a fost produs de Reload Film care a lucrat alaturi de Imager in echipa Sebastian Tudor – producator; Bogdan Barbulescu - regie, Marius Ivascu – DOP.
(Irina Toma irina.toma@adplayers.ro ) . . . .