Avand la baza un chestionar pus la dispozitie de European Association of Communications Agencies (EACA) si adaptat la specificul industriei noastre, studiul s-a derulat deja in piete precum UK, Irlanda sau Belgia, urmand a se implementa treptat in toate tarile Uniunii Europene
AdPlayers. info
Avand la baza un chestionar pus la dispozitie de European Association of Communications Agencies (EACA) si adaptat la specificul industriei noastre, studiul s-a derulat deja in piete precum UK, Irlanda sau Belgia, urmand a se implementa treptat in toate tarile Uniunii Europene.
Chestionarul poate fi completat anonim si a fost creat pentru a reflecta opiniile personale despre lucrul in industria publicitatii din Romania. De asemenea, el ofera tuturor angajatilor contextul si posibilitatea pentru a exprima deschis opiniile despre diversitate si incluziune, sustenabilitate, dar si despre impactul pe care il are inflatia asupra bunastarii financiare a fiecarui angajat sau efectele modului de lucru hibrid asupra vietii profesionale si asupra starii de bine in general.
Studiul vizeaza toti angajatii agentiilor indiferent de specific, domeniu sau nivel de senioritate.
Studiul va oferi o imagine de ansamblu asupra intregii industrii de publicitate din Romania, dar si pentru fiecare agentie in parte daca acea agentie va avea un numar suficient de mare de respondenti.
In Romania studiul se va realiza in parteneriat cu D&D Research.
"Ma bucur ca industria noastra are parte de un asemenea studiu. Este important sa stim parerea oamenilor care lucreaza zi de zi in agentiile din Romania" a spus Dana Nae Popa, Presedinte UAPR.
,,Acest studiu va oferi atat UPAR, cat si fiecarei agentii, posibilitatea de a intelege corect nivelul de satisfactie al oamenilor si de a putea construi astfel, noi proiecte sau moduri de lucru care sa ii fidelizeze pe cei care deja lucreaza in domeniu sau sa putem atrage noi talente in industrie. Este un studiu important si pentru ca va face parte dintr-un demers european si vom putea sa aflam cum se simt oamenii care lucreaza in agentiile din Romania versus cei care lucreaza in alte state. " a mai spus Dana Nae Popa.
Pentru completare, studiul se poate regasi la link-ul urmator: https://survey.alchemer.eu/s3/90691804/APR-24
Agentiile care vor dori sa primeasca un raport comparativ fata de industrie in general si vor avea un numar minim de 10 respondenti sunt rugate sa contacteze office@uapr.ro
UAPR
Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) este asociatia profesionala care reuneste cele mai importante agentii de publicitate, media, digital si PR din industrie.
Din 2000, UAPR urmareste apararea intereselor agentiilor de publicitate, dezvoltarea si profesionalizarea industriei si promovarea unor standarde profesionale de referinta. UAPR este membra a Asociatiei Europene a Agentiilor de Comunicare (EACA). Mai multe detalii despre activitatea UAPR sunt disponibile pe https://uapr.ro/
Mai mult uin Cercetare, Research,