Unirea, Zaraza si Murfatlar lucreaza cu Profile Communication
Miercuri, 24 August 2005

( AdPlayers.ro ) Unirea, Zaraza si Murfatlar lucreaza cu agentia de relatii publice Profile Communication. Agentia comunica asocierea si sponsorizarea de catre coniacul "Unirea" a  expozitiei de arta moderna 'beton armat' ce urmeaza, potrivit agentiei, linia neconventionala din campaniile publicitare.

Sticlele de coniac "Unirea" au fost turnate in beton, devenind arta moderna in cadrul expozitiei " Liquid Matter " a lui Dan Mihaltianu, spun reprezentantii agentiei de relatii publice Profile Communication.

Mare parte dintre lucrarile expozitiei, care a avut loc  in cadrul Muzeului National de Arta Contemporana, au folosit ca material de lucru sticlele de coniac "Unirea", brand care si-a manifestat interesul pentru acest tip de arta, afirma reprezentantii agentiei.

Unirea, Zaraza si Murfatlar lucreaza cu Profile Communication

Una din lucrarile expozitiei, intitulata "beton armat" consta in 300 de sticle de coniac "Unirea" turnate in cuburi de beton, al caror miez lichid, inchis pentru eternitate, 'se aude' atunci cand sunt scuturate. Lucrarea se refera la diverse practici magice, religioase sau profane care il angajeaza pe om in cautarea eternitatii: piatra filosofala, Sfântul Graal, elixirul vietii, etc.

In acelasi timp, nu sunt trecute cu vederea nici obiceiuri  cum ar fi: mesajele introduse in sticle, metodele de exterminare ale mafiei sau metodele salbatice ale constructorilor locali care folosesc sticle de plastic introduse in fundatiile de beton pentru a reduce costurile materiale.

Infiintata in 2005, agentia de relatii publice Profile Communication este, "o companie de comunicare strategica, cu o abordare deosebita, indrazneata si creativa"  dupa cum afirma reprezentantii sai. Printre brandurile din  portofoliul agentiei se numara Unirea, Zaraza, si Murfatlar. ( Iulian Toma )


PUBLICITATE: