Ultima zi de inscrieri la „Ziarele si New Media in dialog cu Viitorul”
Luni, 08 Octombrie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Astazi, 8 Octombrie, este ultima de inscrieri la Prima Conferinta Nationala a Presei din Romania - Inovatia in Media. Evenimentul ce se desfasoara sub tema „Ziarele si New Media in Dialog cu Viitorul” este organizat de Media Management Institute si Freedom House joi, 11 Octombrie, la Hotel Howard Johnson, Bucuresti. 

„In fiecare tara se strang oamenii de presa pentru o conferinta la nivel national, pentru ca nu toata lumea isi permite sa mearga la conferintele internationale de profil, acolo unde participarea se ridica la 2,000-3.000 EUR”, motiveaza ideea conferintei, pentru AdPlayers, Aura Iordan de la Media Management Institute, organizator al evenimentului.

„Spre exemplu, la ultimul congres de profil, care s-a desfasurat la Cape Town, nu au fost decat 3 oameni din Romania. Atunci au fost Razvan Ionescu si Iulia Dinu de la Evenimentul Zilei, si Cosmina Noaghe, de la Publimedia”, explica promotoarea conferintei Inovatia in Media.

Iordan este de parere ca nu poti sa-i dai unui om niste prezentari si sa-i spui „astea sunt tendintele”, pentru ca n-o sa inteleaga nimeni mai nimic: „Si atunci avand in vedere ca in fiecare tara exista astfel de conferinte nationale, am incercat si noi cei sa facem una”, explica oficialul de la Media Management Institute, care a convins IFRA si WAN  sa intre intr-un parteneriat pentru prima Prima Conferinta Nationala de acest gen din Romania.

Inovatia in Media  se adreseaza tuturor celor implicati in zona decizionala a presei, managerii si jurnalistii din presa si New Media - „sunt doua industrii care s-au dezvoltat dar traiesc in simbioza” explica Aura Iordan, care mai spune ca, pe de alta parte, conferinta se adreseaza tuturor celor care au legatura cu cele doua domenii: industria de publicitate, cea de distributie si tot ceea ce graviteaza in jurul acestora.

„Avem si o sesiune dedicata publicitatii, beneficiile publicitatii in print, ale creativitatii in presa scrisa si tendintele in publicitatea online”, adauga Aura Iordan. „Vom discuta cat de mari sunt regulile si bugetele in publicitatea online, cat de mare este piata, cine face regulile in publicitatea online, cine sunt jucatorii, cum se vinde publicitatea online”.

Printre vorbitori de la Inovatia in Media (http://www.inovatiamedia.ro/) se mai numara, potrivit organizatorilor, si cel mai mare expert in strategie si dezvoltare de presa din lume, Jim Chisholm. El va sublinia, in cadrul conferintei, oportunitatile publisherilor de ziare din Romania si din lume, dezvaluind regulile de business ale celor mai de succes companii de presa si new media si cum pot fi acestea aplicate in contextul publishingului romanesc. 


PUBLICITATE: