(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Uniunea Agentiilor de publicitate din Romania (UAPR, RAAA) are inca 9 companii membre. Membrilor deja existenti li s-au alaturat de curand cateva nume de agentii multinationale dar si lndependente. Potrivit Catalinei Cernica, Presedinte UAPR, care a predat stafeta presedintelui interimar Stefan Iordache, in prezent organizatia numara 49 de membri.
Astfel au intrat in organizatie patru multinationale: Mediaedge:cia (WPP, GroupM), Initiative Romania (Interpublic), OMD ( Omnicom, OMG), Starcom MediaVest Group (Publicis, Starcom MediaVest). Din randul independentelor au intrat in randul membrilor UAPR agentiile Bigger Group (ex Starlink), Papaya Advertising, Spoon Media, Utopium si Akox.
embrii Board-ului organizatiei au explicat, inclusiv prin noua identitate – Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) si renuntarea la vechea denumire Romanian Association of Advertising Agencies (RAAA) ca obiectivele acesteia vor ramane concentarea in zona rezolvarii problemelor locale din industria de publicitate.
Presedintele IAA - Felix Tataru, a afirmat ca inclusiv agentia pe care o conduce si-a gasit reprezentate uneori mai bine interesele de breasla in UAPR, spre deosebire de IAA – o organizatie tripartita care, pe langa agenda companiilor din publicitate, trebuie sa rezolve si o agenda a celorlalte categorii de membri - investitori in publicitate si companii din industria de media.