(AdPlayers.ro, Iulian Toma )
IFRA si Media Management Institute organizeaza „Journalism for digital Media” - primul program de training dedicat jurnalismului digital, potrivit organizatorilor. Fondata de Aura Iordan ( foto ) - primul roman care a lucrat la World Association of Newspapers - Media Management Institute este si organizatorul seriei de evenimente, conferinte si summituri „inovatia in media”, care a debutat in Octombrie 2007 cu Prima Conferinta Nationala a Presei din Romania - Ziarele si New Media in Dialog cu Viitorul.
Conform organizatorilor, in cadrul „Journalism for digital Media” participantii vor afla de la profesionistii IFRA etapele construirii unei stiri pentru web, asigurand parcurgerea facila a informatiei si in acelasi timp o experienta atractiva pentru utilizator sau particularitatile de consum ale cititorului de stiri online. Journalism for digital Media” va mai atinge deasemenea subiecte cum sunt conventiile generale in scrierea textelor pe web pentru a fi mai usor de citit si vizualizat, cele mai eficiente structuri de stiri pentru mediul online, secretele scrierii non-lineare si cum se integreaza cel mai bine instrumentele non-text de relatare a stirii.
Sustinut in limba engleza, programul de training va avea loc in perioada 29-30 Septembrie 2008, la Hotel Hilton din Bucuresti. Taxa de participare la „Journalism for digital Media” este de 1.300 lei la care se adauga TVA. Mai multe detalii pot fi consultate pe website-ul Media Institute.
Organizatie partenera a tuturor jucatorilor din industria editorilor de media, IFRA are 3000 de membri in 80 de tari din intreaga lume. Numele IFRA provine de la "INCA-FIEJ Research Association", alaturarea dintre "INCA" - "International Newspaper Colour Association" si "FIEJ" - "Fédération Internationale des Editeurs de Journaux".