The Practice a luat primul Leu romanesc de PR la Cannes Lions 2010
Marti, 22 Iunie 2010


 (AdPlayers, Iulian Toma)

The Practice a luat primul Leu de PR romanesc la Cannes 2010. Agentia de relatii publice din grupul Leo Burnett a castigat in cadrul galei premiere care a avut loc in a doua zi a festivalului, luni seara (21 iunie), un Leu de Argint ( Silver Lion ) pentru Gusto Pufulet (client Phoenix), al treilea trofeu pentru Leo Burnett din 4 cate are in total Romania la Cannes Lions in istoria participarii de pana in prezent.

Contactata de catre AdPlayers, Gabriela Lungu, Managing Partner al agentiei de relatii publice a declarat:

„Suntem foarte fericiti! Primul leu pentru PR, castigat chiar de o agentie de reltii publice, este un moment de sarbatoare pentru intreaga industrie de PR din Romania, nu doar pentru noi ce de la The Practice. La Cannes nu concurezi doar cu alte agentii de PR, ci cu toate agentiile din lumea care au avut idei bune si proiecte de relatii publice. De aceea este foarte greu sa iei un premiu aici”.

„Suntem foarte fericiti si pentru ca acesta este al treilea leu pentru grupul Leo Burnett din care facem parte, din totalul de 4 lei castigati de tara noastra. Mult succes tuturor participantilor la Cannes, Hai Romania”, a mai spus Lungu.

Trofeul The Practice este al treilea Leu pentru grupul Leo Burnett, in istoria participarii, dupa Starcom Media Vest, in 2007 si Leo Burnett in 2009, si al patrulea in istoria participarii Romaniei la competitia internationala de marketing si comunicare.

Pe langa trofeul castigat de The Practice, industria de PR romaneasca a mai castigat la editia din acest an o nominalizare in finala cu Rogalski Grigoriu, pentru „Scoala de Bani” BCR.


sursa: canneslions.com

Gusto Pufuleti premiat, pe site-ul festivalului. 

Mai multe in Cannes Lions 2010
 


PUBLICITATE: