“Testul Puritatii" AQUA Carpatica de Cohn&Jansen JWT a castigat White Pencil la D&AD Impact
Vineri, 07 Octombrie 2016

Campania “Testul Puritatii” AQUA Carpatica, dezvoltata de Cohn and Jansen JWT pentru Valvis Holding, a castigat White Pencil la categoria Communication & Interaction la prima editie D&AD Impact.

adplayers. info

Lansata la inceputul acestui an la New York de celebrul festival de publicitate D&AD si Advertising Week, competitia D&AD Impact premiaza creativitatea ce produce un impact real in societatea in care traim. Lucrarile castigatoare sunt recompensate cu White Pencil,  premii lansate in 2012 cu misiunea de a incuraja companiile si agentiile sa “do well by doing good”. Noua asociere dintre Fundatia D&AD si Advertising Week reprezinta o largire a acestui concept.

Juriul D&AD Impact a fost alcatuit din Tim Brown, Presedinte si CEO IDEO, David Droga, Creative Chairman si Fondator Droga5, Jamie Oliver, chef si personalitate media, Susan Smith Ellis, CMO Getty Images.

Testul Puritatii a atras atentia asupra unei probleme la care suntem nr. 1 in Europa – prezenta nitratilor in apa pe care o bem. Nivelul nitratilor nu este mentionat pe etichete, nu exista informare din partea autoritatilor asupra acestei probleme, dar persoane afectate de aceasta problema exista. Campania  AQUA Carpatica a oferit intrumentul de masurare al apei pe care o bem, fie ca este cea imbuteliata, fie cea de la robinet sau din fantani. Rezultatele au fost centralizate pe platforma www.testulpuritatii.ro, unde consumatorii au inregistrat peste 2514 de teste.

Echipa care a contribuit la realizarea campaniei a fost formata din: Creative Director – Andrei Cohn, Deputy Creative Director - Alex Negoescu, Senior Strategic Planner – Raluca Iacob,  Account Director– Arina Stoenica, Account Executive – Oana McGinley, Client Service Director – Ina Simion, Digital Project Manager – Raluca Diaconu, Head of Digital Strategy – Monica Radulescu, Web Designer – Cosmin Nicola, Production Director – Ilinca Dumitrescu. Din partea Valvis Holding: Jean Valvis– President, Valentina Vesler – PR & Communication Manager, Claudia Tocila - Online Communication Manager.

Premiile D&AD Impact se adreseaza oricarei agentii, studio, institutie media, publicist, start-up sau brand ce a contribuit la construirea unui viitor mai bun, mai onest si mai sustenabil si sunt axate in special pe rolul pe care companiile sau brandurile il joaca in societate, economie, mediu sau o arena culturala ampla.

Mai mult despre Cohn & Jansen JWT

Fondata in 2002 ca un shop de creatie independent, parte din reteaua internationala JWT din 2010, Cohn&Jansen JWT are in experienta agentiei constructia unor branduri cum sunt Cosmote sau Aqua Carpatica. Compania lucreaza pentru clienti precum BCR, Vodafone, Petrom, Mondelez si Bayer. Cohn & Jansen J. Walter Thompson este o agentie afiliata retelei internationale JWT din 2010 si retelei Young & Rubicam (WPP) din 2013

Mai mult in Festival


PUBLICITATE: