Telekom Romania, Clientul Anului si cea mai inalta distinctie la Effie 2021. Parcul Online, Grand Effie.
Luni, 21 Iunie 2021

 

Credit. Telekom Romania

AdPlayers. info

Gala Effie 2021, cea mai importanta competitie a industriei de publicitate din Romania, a adus sapte premii pentru Telekom Romania, ca o recunoastere a eficientei si impactului campaniilor asupra rezultatelor de business si brand, anunta compania.

In cea mai recenta editie Effie, Telekom Romania a primit 2 Gold Awards pentru campania Parcul Online, in categoriile Timely Opportunity si Social Good Brands, 3 Silver Effie Awards pentru campaniile Ghita portat la Telekom si Smart TV Stick, in categoria Telecommunications, precum si FanAfaceriMici, in categoria Business to Business, plus 1 Bronze Award pentru FanAfaceriMici, in categoria Timely Opportunity.

In plus, campania Parcul Online a primit si marele premiu al galei, Grand Effie 2021, iar Telekom Romania a primit, pentru al patrulea an consecutiv, titlul de Clientul Anului, fiind brandul cu cea mai inalta performanta in comunicare din Romania.

„Pentru Telekom Romania, Effie reprezinta certificarea performantei eforturilor de comunicare, a impactului masurabil si demonstrabil pe care munca echipei noastre si munca agentiilor partenere il au asupra rezultatelor de business si de brand. In acelasi timp, premiile Effie inseamna dovada eficientei cu care investim bugetele de promovare, validarea strategiei de brand, comunicare si media si, totodata, inseamna motivatie si recunoastere, ambele foarte valoroase pentru echipele implicate. Desemnarea pentru al patrulea an consecutiv drept Clientul Anului ne onoreaza si ne determina sa continuam cu aceeasi ambitie, de a oferi beneficii reale clientilor nostri, dar si de a realiza proiecte cu o componenta sociala importanta”, a declarat Andreas Elsner, Director Executiv Comercial, Segment Rezidential, Telekom Romania.

„Suntem mandri sa primim recunoasterea industriei atat pentru eficienta campaniilor noastre tactice, care ne-au ajutat sa ne atingem obectivele de business si sa atragem clienti de la competitie, precum Ghita portat la Telekom sau Telekom Smart TV Stick, si, in acelasi timp, pentru performanta si impactul proiectelor noastre cu obiective mai presus de venituri si cota de piata, acele proiecte care definesc brandul Telekom ca <<brand cu un scop inalt>>, precum Parcul Online sau FanAfaceriMici.a completat Ruxandra Rau, Director Comunicare si Strategie de Marca, Telekom Romania.

,,Prin intermediul acestor campanii, Telekom a reconfirmat dorinta si implicarea de a pune tehnologia sa lucreze in folosul binelui romanilor, pentru a le schimba viata in bine, pentru a ajuta ca nimeni sa nu fie lasat in urma si a veni cu solutii pentru punctele nevralgice ale societatii, fie ca vorbim despre siguranta copiilor sau antreprenorii afectati de pandemie”, a completat oficialul.

Toate campaniile premiate au fost realizate cu sprijinul agentiei Leo Burnett, castigatoare a distinctiei Agentia Anului in ultimii patru ani.

Mai mult in Festival, Telecom


PUBLICITATE: