TARGET lunar de business PubliMedia
Miercuri, 07 Iunie 2006

TARGET lunar de business PubliMedia

(AdPlayers.ro Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )

PubliMedia a lansat de curand lunarul de business Target. Cu un format asemanator publicatiilor straine Fortune si Forbes publicatia se va axa pe creionarea personalitatii oamenilor de afaceri si a deciziilor lor importante - cele care influenteaza dinamica economica actuala, sustin editorii.

TARGET lunar de business PubliMedia“Nu am optat pentru licenta internationala pentru ca ar fi fost prea multe constrangeri si dincolo de faptul ca am avut “modele internationale” revista Target este o publicatie adaptata la specificul pietei romanesti” a declarat pentru AdPlayers Cosmina Noaghea (foto), Publisher Business Press, PubliMedia International, intrebata de ce nu a fost aleasa varianta unei licente internationale. “Pe de alta parte, aveam know-how-ul necesar realizarii acestei reviste atat din punct de vedere editorial, cat si publishing”, subliniaza Noaghea.

“In prezent PubliMedia detine cel mai puternic cotidian de business – Ziarul Fiannciar si revista saptamanala cu cel mai elevat public - Business Magazin”, adauga executivul de business al companiei de publishing din grupul MediaPro. “Pentru fiecare dintre cele doua publicatii avem suplimente/cataloage, evenimente, editie online, newsletter. Target completeaza astfel portofoliul de business”, conchide Cosmina Noaghea.

Target „Target”

Target se adreseaza unui public cu varste cuprinse intre 25 si 40 de ani; studii superioare si medii; preponderent rezident in orase mari (peste 200.000 de locuitori); venituri mari si medii; sunt persoane active, independente, cu putere de decizie, implicate in business sau interesate de evolutia vietii economice.

Revista este disponibila pe piata incepand cu 29 mai Target va avea minim 120 de pagini si va aparea in ultima zi de luni a fiecarei luni, la pretul de 7,9 RON.. PubliMedia a anuntat un tiraj de 20.000 de exmplare, tariful lista (Rate Card) al unei pagini de publicitate fiind de 3,900 EUR.

Continut 

Revista scoate de asemenea in lumina idei despre investitii personale pe termen lung, dar va prezenta si ultimele tendinte din lumea afacerilor, economie, politica si tehnologie.

Printre rubricile permanente se numara: Top News (o sinteza a celor mai importante evenimente din luna precedenta); Podium (analizeaza trei dintre cele mai relevante evenimente de business dintr-o luna); Forecast (abordeaza influenta tendintelor internationale asupra climatului economic, politic si social din Romania); Cash-Flow (despre plasamente financiare); New Media (prezinta tehnologiile de ultima ora); Behind the Scene (oamenii din spatele afacerilor) sau The Money Show (bogatul lunii). Iar in fiecare editie Target va prezenta diverse clasamente, pe domenii.

O sectiune-cheie a publicatiei va fi insa cea de Status, spun publisherii, care mai afirma ca aceasta va avea si o pondere „consistenta“. „Target tine cititorii la curent nu doar cu tendintele din business, ci si cu alternativele pe care oamenii de afaceri le au pentru petrecerea timpului liber“, spune Cosmina Noaghea, publisher al diviziei Business Press a PubliMedia International. „Lectura va fi una relaxanta, continutul publicatiei fiind unul soft“, completeaza Noaghea.

Campania de lansare

Pentru TARGET  a fost conceputa o campanie de marketing pe print, in publicatiile din trust, dar si online si radio. Campania de marketing a fost structurata in doua etape, sustin reprezentantii PubliMedia: faza initiala a anutat lansarea revistei si a fost initiata cu aproximativ o saptamana inainte de aparitie. Ulterior lansarii, campania de marketing continua pe aceleasi medii cu scopul de informare si creare de awarness.

„In principiu, la fiecare noua editie, vom desfasura si o campanie de continut pe print si radio”, sustine Cosmina Noaghea de la PubliMedia. „Faptul ca putem sa trimitem revista abonatilor ZF, timp de doua luni, in scop promotional, e cea mai buna modalitate de a ajunge la cititorii nostri”, mai arata publisherul diviziei de business referindu-se la lansarea revistei Target. „Avand suportul ZF, cel mai bun marketing pe care il putem face este sa ne adresam exact publicului interesat de publicatii de business. Si atunci, pentru noi, cel mai bun instrument de marketing este chiar revista”.

In ceea ce priveste celelalte canale de comunicare, oficialul de business spune ca editorul se axeaza cel mai mult pe online pentru ca publicul tinta al revistei foloseste mult Internetul. Compania a lansat newsletter-ul si site-ul www.targetonline.ro, pe care l-a pus in functiune exact in momentul lansarii. „Site-ul va contine in prima faza, pe langa materialele din revista, cursul valutar si stiri de business”, completeaza Noaghea.

Pe langa site-uri ale publicatiilor din trust, publisherul a mai afirmat ca printre site-urile pe care se promoveaza revista se numara bankingnews.ro, curs-valutar.ro, bizcity.ro, bloombiz.ro, avocatnet.ro.

Campania online se va derula cu precadere in primele doua luni. Printul va aparea in ZF, Business Magazin, Pro Motor, go4it!, The ONE, Apropo, Pro TV Magazin si ziarele locale. Campania este realizata intern, de echipa de marketing pentru business press .


PUBLICITATE: