(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Despre noua campanie Bixtonim, Stefan Voloaca (foto), Creative Director la Starlink explica, pentru AdPlayers: „Spotul Bixtonim cu instructorul de miros este un remediu eficient împotriva atitudinilor "înfundate". Împotriva prejudecatilor de genul "nu se poate, doar e medicament / detergent / banca!" Iata ca se poate! Se poate gasi o solutie creativa care sa vorbeasca la obiect despre produs si cu un beneficiu clar; si în acelasi timp sa aduca satisfactii si departamentului de creatie. Câstigatorul? Consumatorul, care afla ce poate face pentru el Bixtonim, fara a fi nevoit sa se plictiseasca în fata televizorului”.
“Ideea cu instructorul de miros care nu-si permite sa rateze si pentru aceasta foloseste Bixtonim-ul din dotare ne-a placut foarte mult”, a declarat Irina Nicolae, Sr. Product Manager, Biofarm, legat de noua campanie.
Comunicarea a început din 9 februarie, pe principalele canale nationale, cu o executie TV care ”desfunda narile”. Potrivit agentiei, conceptul creativ, dezvoltat de Starlink în urma pitch-ului organizat de Biofarm în luna ianuarie, porneste de la insight-ul: un nas înfundat poate crea neajunsuri dintre cele mai diverse.
Irina Codreanu, Copywriter-ul spotului, continua si ea: “Ce-ti poti dori de la un spray nazal? Un singur lucru: sa desfunde nasul înfundat. Dar cum asta ni se parea prea general, am cautat o problema concreta si am ajuns la miros. De fapt, la lipsa lui. Iar de aici pâna la “gaborul fara miros” n-a fost decât un pas”.
Codreanu mai explica:“Ideea de politist care adulmeca în patru labe, cot la cot cu câinii, pantofi de criminal si pachete de cocaina, ni s-a parut destul de atractiva. Probabil ca mai putin încântat a fost Razvan, colegul nostru de la AV, care a jucat rolul principal”.
AdPlayersFile
Potrivit companiei, Starlink este o agentie full-service, membra a grupului Starcom MediaVest. Echipa este compusa din mai mult de 35 de oameni, conform agentiei, specializati în communication planning,research, strategie, creatie, media, productie si shopper marketing.
De la începutul anului, agentia a adaugat, în portofoliul sau, spun oficialii companiei, clienti noi precum Abbott, Moet&Chandon, Brenac si Galmopan.
Conform agentiei, în portofoliul Starlink se numara clienti cum sunt Cris-Tim; FUCHS, HVB- Banca pentru Locuinte, CitiFinancial, Storck , Cronotime , Unicoms, Cristalex, Euro Expo, Agrana, Brenac, Abbott, Galmopan, Ives Rocher, Medlife, Stilleto, Hennessy, Anchor, Biofarm.
AdFile
Advertiser: Biofarm
Brand: Bixtonim
Irina Nicolae – Sr. Product Manager,
Mihai Sdrula – PR Manager
George Constantin – Marketing Director.
Agentie: Starlink
Irina Codreanu – Sr. Copywriter,
Andrei Gurau – Jr. Copywriter,
Catalin Burcea – Sr. Art Director,
Luiza Binga – Brand Comm Executive,
Roxana Buha – New Business Director,
Stefan Voloaca – Creative Director,
Laura Baron – AV Producer.
Casa de Productie: HiFi Productions.
Regizor: Bogdan Naumovici