(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Prima agentie din Romania care aduce un Leu de la Cannes nu este o agentie de publicitate. Starcom a castigat aseara la sectiunea Media Lions primul premiu la cel mai important festival de publicitate din lume.
Agentia de media a castigat un Silver Lion pentru campania “1 din 8 femei” – Avon Breast Crusade, dupa ce a fost prima agentie de media finalista in festivaluol de publicitate. Premiul a fost castigat la categoria Cea mai buna campanie sociala, campania fiind nominalizata si pentru Cel mai bun mix de media.
Carmen Chipuc (foto), Managing Director Starcom Romania spune ca “ E mare lucru sa fii prima agentie care aduce acasa un Leu de la Cannes! Acest premiu este important nu doar pentru Starcom, ci pentru intreaga industrie media, pentru intreaga industrie de comunicare din Romania!”
Despre Leul Starcom Romania, Iain Jacob, EMEA CEO Starcom Mediavest Group adauga si el: “Anul acesta la Cannes calitatea lucrarilor inscrise a fost extrem de ridicata. Acordarea unui premiu Silver Lion pentru Starcom este nu numai o premiera pentru Romania, dar si o dovada clara ca echipa noastra din aceasta tara este la acelasi nivel cu toti liderii mondiali in ceea ce priveste calitatea proiectelor si gandirea creativa.”
"Este o veste extraordinara si ma bucur enorm pentru echipa de media inovativa de la Starcom”, adauga Smaranda Balan, PR and Advertising Officer AVON Cosmetics Romania. „In campania "1 din 8" am functionat ca parteneri de suflet, dincolo de relatia client -agentie".
“Este un succes absolut de exceptie! Primul LEU luat la Cannes de o agentie din Romania vine la Starcom, in grupul Leo Burnett”, spune si Ioana Iordache, CEO Leo Burnett Group. „Felicitari Carmen, felicitari Alexandru si Corina, felicitari tuturor colegilor de la Starcom!”
Potrivit agentiei, notorietatea campaniei a crescut de la 57% (in 2005) la 87%. Fondurile stranse au crescut cu 43% fata de anul anterior.
Avon Breast Cancer este un program de combatere si prevenire a cancerului la san pe care Avon l-a initiat inca din 1992. In Romania, Avon este alaturi de sutele de mii de femei care au sprijinit campania prin cumpararea produselor dedicate strangerii de fonduri, a donat pana acum aparatura in valoare de peste 450.000 de dolari catre importante institute oncologice din Romania.